مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری از آغاز به کار سایت  و پذیرش ایده ها در نخستین جشنواره “ایده های برتر کارآفرینی” شهرستان سبزوار خبرداد.
دکتر رضا سهیلی فرد در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری با همکاری و موافقت فرمانداری شهرستان سبزوار، در راستای نقش آفرینی بیشتر شهروندان در توسعه پایدار، اقدام به برگزاری اولین”جشنواره ایده های برتر کارآفرینی ” نموده است.

دبیر جشنواره ایده های برتر کارافرینی افزود: جشنواره در سه محور کشاورزی و صنایع تبدیلی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فن آوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی ایده های کارآفرینی با قابلیت تجاری سازی، تسهیل حرکت ایده های برتر به سمت محصول دانش بنیان، جلب حمایت سرمایه گذاران، تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است، گفت: صاحبان ایده و کارآفرینان و ایده پردازان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محورها و شرایط این جشنواره و ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس http://cnf.hsu.ac.ir/topideas/fa/ مراجعه فرمایند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری با یادآوری اینکه صاحبان ایده تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند ایده های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، ادامه داد: این جشنواره میزبان ایده ها و طرح های شهروندان ، دانشجویان, دانش آموزان ، فرهنگیان ، کارمندان و … خواهد بود.

وی تصریح کرد: ایده های کارآفرینانه پس از رسیدن به دبیرخانه جشنواره بر طبق معیارهای داوری مشخص ، که اجرایی بودن و نوبودن طرح مهمترین شاخصه ی آن است ، ارزیابی شده و در مراسمی با حضور نخبگان ، فعالین اقتصادی شهر، سرمایه گذاران و مسئولین مربوطه ایده پردازان برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جوایز ارزنده ای به آنها اعطاء خواهد شد.