همزمان با نخستین روز ایام الله دهه مبارک فجر، رئیس دانشگاه با همراهی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان، استادان و کارکنان با حضور در مهدیه دانشگاه، ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه حکیم سبزواری با آرمان های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم  حجت الاسلام ایمانی خواه، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.
حجت الاسلام ایمانی خواه در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، پیروزی شکوهمند مستضعفین عالم بر مستکبرین عالم بود، افزود: وقتی پرونده ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم به حمدالله در عرصه‌های مختلف نشان داده شد که دین می تواند برنامه امروز زندگی بشر را برنامه ریزی کند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری با اشاره به پیشرفت های بزرگ کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این پیشرفت ها مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و تلاش و همت دانشمندان و دانشگاهیان در مراکز علمی است.

حجت الاسلام ایمانی خواه ادامه داد: خوشبختانه نشان دادیم که در دوران سختی نیز می توانیم حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشیم و هم اکنون از لحاظ علمی در برخی از رشته‌های این جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم.

 مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه تمدن نوین اسلامی به دنبال عزت و عظمت برای مسلمانان است، افزود: مردم‌سالاری و استفاده از نخبگان بسیار مهم است اما برای ما مهم‌تر مردم‌سالاری دینی است، یعنی مردم سالاری که همراه با بایدها و نبایدهایی باشد تا انسان را به معنویت اخلاق خدا برساند.