مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری از ارتقای شاخص های پژوهشی، آموزشی و بین الملل این دانشگاه در سیستم رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) خبر داد.

دکتر حمیدرضا اویسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: بر اساس تازه ترین رتبه بندی شاخص های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی که توسط پایگاه استنادی جهان اسلام اعلام شده است، شاخص پژوهش دانشگاه حکیم سبزواری در سال ۹۶-۹۷ با دو پله صعود نسبت به سال ۹۴-۹۵ از رتبه ۴۳ به ۴۱ ارتقا یافته است.

وی افزود:  همچنین شاخص بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری(شامل: فعالیت و همکاری های علمی بین المللی و انعقاد تفاهم نامه های مشترک بین المللی) در طی این مدت با ۱۴ پله صعود از رتبه ۴۲ به رتبه ۲۸  و شاخص آموزش نیز با دو پله صعود از رتبه ۵۲ به رتبه ۵۰ ارتقا داشته است.

مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری یادآور شد: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC یک سامانه اطلاع رسانی علمی است که در صدد رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشور‌های اسلامی بر اساس معیار‌های علم سنجی معتبر اسلامی می‌باشد.

گفتنی است دکتر جعفر دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با ارسال لوح تقدیری از همکاری ارزشمند دکتر اویسی، مدیر پژوهشی و نماینده دانشگاه حکیم سبزواری در رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور تقدیر کرده است.