“بسمه تعالی

با عرض تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به کلیه دانشجویان گرامی و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود (روزانه و شبانه در کلیه مقاطع  سال  تحصیلی۹۹-۹۸) به اطلاع می رساند:

بنا بر ابلاغ وزارت علوم جهت پایش وضعیت سلامت جسم و روان و در راستای تهیه کارنامه سلامت و حمایت از دانشجویان در معرض خطر، ضروری است کلیه دانشجویان جدید الورود بر طبق فرایند زیر نسبت به شرکت در طرح مذکور اقدام نمایند.

  1. مراجعه به لینک کارنامه سلامت روان به آدرس: https://portal.saorg.ir/mentalhealth و تکمیل اطلاعات درخواستی و چاپ برگه خروجی کارنامه سلامت روان جهت ارایه به مرکز مشاوره دانشگاه
  2. مراجعه به لینک کارنامه سلامت جسم به آدرس :https://portal.saorg.ir/physicalhealth و تکمیل اطلاعات درخواستی و چاپ برگه خروجی کارنامه سلامت جسم جهت ارایه به کلینیک درمانی دانشگاه
  3. مراجعه حضوری به مرکز مشاوره وبهداشت ودرمان، پس از دریافت پیامک
  4. انجام معاینات مربوطه و دریافت تاییدیه مرکز
  5. ارایه فرم تاییدیه مرکز به اداره آموزش دانشکده

به اطلاع دانشجویان نوورود می رساند ساعات حضور پزشک جهت انجام معاینات پزشکی طرح پایش سلامت ساعت ۸ الی ۱۲ ( تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه ها) می باشد.

شایان ذکر است شرکت کلیه دانشجویان جدیدالورود در طرح فوق الزامی و انجام  کلیه امور مربوط به اجرای طرح در بازه زمانی اعلام شده رایگان می باشد که در صورت عدم مراجعه در بازه فوق ، محدودیتهای رفاهی وآموزشی برای افراد فاقد کارنامه سلامت اعمال خواهد شد ضمن اینکه مدارک ثبت نامی دانشجویان ناقص بوده و امکان انتخاب واحد در ترم آینده  مقدور نخواهد بود.

زمان اجرای طرح : ثبت الکترونیکی توسط خود دانشجوبرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ودکتری ) از ۱۰ شهریور تا پایان مهرماه وبرای دانشجویان کاردانی وکارشناسی از ۶ مهر تا نیمه آبان ،مراجعه حضوری از تاریخ ۹۸/۷/۱۰ لغایت ۹۸/۱۰/۱۰(حضور طبق پیامک ارسالی براساس رشته ودانشکده صورت می گیرد.)

آدرس :  مرکز مشاوره وبهداشت ودرمان (کلینیک)   واقع در خیابان دانش جنب سرپرستی خوابگاه اندیشه-مقابل بانک تجارت