احتراما اهم نکات قابل توجه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ که لازم است توسط همکاران فرهنگی مورد توجه قرار گیرد جهت اطلاع جنابعالی و اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی آن مدیریت به شرح زیر اعلام می گردد:
۱- تمامی فرهنگیان عزیز که به عنوان عوامل اجرایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ با دانشگاه حکیم سبزواری همکاری می نمایند لازم است فرم شماره ۷ (عدم شرکت بستگان درجه ۱ در آزمون) را تکمیل نمایند.
۲- همکاران عزیز از هرگونه راهنمایی داوطلبین در خصوص انتخاب رشته و یا کد رشته های خاص، نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون، پاسخگویی به سوالات دروس خاص، اهمیت و ضریب دروس، اعلام کدرشته های نیمه متمرکز، علاقمندی های خاص، و … اکیدا خودداری نمایند.
۳- به اطلاع می رسد امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه امتحان به غیر از گروه آزمونی داوطلب، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فراهم می باشد. با این حال از راهنمایی داوطلبان اجتناب نمایید و آنها را به باجه رفع نقص سازمان و یا اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور در وبسایت این سازمان ارجاع نمایند.
۴-  همکاران عزیز لازم است در جلسه توجیهی روز سه شنبه مورخ ۱۳/۴/۹۶ راس ساعت ۱۰ در آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی شرکت نمایند.
۵- تقاضا می شود جهت تسریع و تسهیل در پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی، در روز برگزاری آزمون شماره ملی، شماره تلفن همراه و شماره شبا ی حساب بانکی خود را به مدیر حوزه مربوطه تحویل نمایند.
۶- جهت اطلاع همکاران محترم امکان پاسخگویی به شکایات داوطلبان از طریق وب سایت سازمان سنجش وجود دارد.
۷- پس از اتمام آزمون بانک های اطلاعاتی آزمون سراسری توسط همکاران اعزامی از سوی سازمان سنجش به سازمان برگردانده می شود و لذا از ارجاع داوطلبان پس از اتمام آزمون به دانشگاه حکیم خودداری گردد. درخواست ها، شکایات و پرسش ها از طریق وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور به صورت مکتوب و الکترونیکی قابل پیگیری می باشد.
۸- با توجه به آنکه فرایند اجرای امور پشتیبانی آزمون امسال ۳۰ دقیقه زودتر آغاز می گردد از همکارن عزیز تقاضا می شود در آزمون های نوبت صبح حداکثر ساعت ۶٫۳۰ در محل حوزه آزمون خود را به مدیران حوزه معرفی نمایند.