به اطلاع می رساند مصاحبه های تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی ۱۴۰۰ دانشگاه حکیم سبزواری و دانشکده فنی و مهندسی فناوری های نوین سبزوار ضمن ” بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی پذیرفته شدگان” در ۳ پنل : ۱-دانش و مهارت شغلی ، ۲-نرم افزارها و دانش کامپیوتر  و ۳-مصاحبه روانشناسی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ لغایت ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ مطابق جدول زمانبندی پیوست ، در سازمان مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

خواهشمند است نسبت به حضور در موعد مقرر،  براساس تاریخ و ساعتی که بصورت تماس تلفنی توسط اداره کارگزینی و رفاه ، اطلاع رسانی می گردد، در محل برگزاری مصاحبه حضور داشته باشید. بدیهی است عدم حضور فرد در زمان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام تلقی می گردد.

توجه : در زمان برگزاری مصاحبه های تخصصی، همراه داشتن اصل : ۱٫دانشنامه/گواهی موقت تحصیلی ، ۲٫شناسنامه، ۳٫ کارت ملی ، ۴٫کارت پایان خدمت (برای آقایان) و همچنین ۵٫کلیه مدارک و سوابق علمی و پژوهشی مطابق فرم بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و فرم نرم افزارها و دانش کامپیوتر الزامی است. شایان ذکر است درصورت عدم ارائه کپی مدارک اشاره شده به اداره کارگزینی و رفاه ، لازم است قبل از شروع مصاحبه خود جهت بایگانی در پرونده، به آن اداره تحویل نمایید.

همچنین پذیرفته شدگان رشته های شغلی “کارشناس شبکه“، “کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار” و “کارشناس فناوری اطلاعات” لازم است رزومه علمی و کاری خود را  تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ ، به ایمیل مدیر امور فناوری و کارآفرینی دانشگاه به نشانی mbnejad@hsu.ac.ir  ارسال نمایند.

 

پذیرفته شدگان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ، در روزهای اداری (شنبه الی ۴شنبه) از ساعت ۸ لغایت ۱۳ با شماره تلفن های ۴۴۰۱۲۶۳۴ و ۴۴۰۱۲۵۶۰ تماس حاصل نمایند.

جدول زمانبندي مصاحبه

مدارک و سوابق علمي و پژوهشي