مدیریت آموزشی دانشگاه با توجه به شرایط ویژه نیمسال جاری و در راستای عدم نیاز به حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه اقدام به الکترونیکی کردن فرآیندهای آموزشی نموده است.

 

این فرایندها به شرح زیر است:

 

  • فرایند حذف ترم با عنوان “حذف ترم ویژه بدون احتساب سنوات نیمسال دوم ۹۹-۹۸” (سنوات و شهریه به این نوع حذف ترم تعلق نمی گیرد)

 

  • فرایند “حذف دروس ویژه بدون محدودیت تعداد درس در نیمسال دوم ۹۹-۹۸” در دو مقطع مجزا برای کارشناسی و تحصیلات تکمیلی.

 

  • فرایند “سوال از اداره آموزش دانشکده” (این فرایند از دانشجو به مسئول اداره آموزش دانشکده ختم میش و لازم است تا رئیس اداره پاسخ را نوشته و دکمه تایید را بزند)

 

  • فرایند “سوال از کارشناس مالی سیستم آموزش”

این فرایند از دانشجو مستقیما به کارشناس مالی سیستم آموزش ختم می شود.

 

  • فرایند “درخواست تسویه حساب دانشجو (دانش آموختگی)” در مقطع کارشناسی به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی راه اندازی شد.

این امکان در بخش آموزشی پرتال دانشجویان در زیر منوی “تسویه حساب فارغ التحصیلی” استقرار یافته است.

 

 

  • فرایند “درخواست کمیسیون موارد خاص” در مقطع کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت مجزا

دانشجویان گرامی به منظور تمدید سنوات، اعاده به تحصیل، انتقال در شرایط خاص، تغییر رشته، مرخصی یا حذف ترم بدون احتساب سنوات و … دانشجویان  می توانند نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.

 

مهم: مسیر تمامی بخش های فوق به صورت زیر است:

بخش آموزشی پرتال دانشجویان ⬅️ درخواست های آموزشی ⬅️ درخواست جدید