اولین دوره لیگ فوتسال دانشگاه حکیم سبزواری “یادبود شهید بهمن گلبارنژاد” با حضور ۱۷ تیم از تاریخ ۷ آبان ماه الی ۲۷ آذر ماه آغاز شد.
💥از نکات قابل توجه اولین دوره لیگ فوتسال
درگیری بیش از ۲۵۰ دانشجو به صورت مستقیم و حدود ۱۰۰۰ دانشجو به صورت غیرمستقیم، به مدت دو ماه در رقابت های لیگ بود.
photo_2016-12-18_12-48-11
💥حضور تمام ۱۷ تیم با لباس تیمی در رقابت های لیگ بود (که در سطح مسابقات درون دانشگاهی بی سابقه نیز می باشد) که باید تقدیر و تشکر ویژه هم داشته باشیم از دکتر کشاورز معاون محترم فرهنگی دانشگاه که جهت محقق شدن این موضوع از دانشجویان حمایت ویژه ای کردند و بخشی از هزینه ی لباس های تیم ها رو برعهده گرفتند.
💥بازتاب اخبار رقابت های لیگ فوتسال دانشگاه در سطح رسانه های شهرستان و استان.
photo_2016-12-18_12-48-05
💥حضور و قضاوت ۳۵ داور در مسابقات و قضاوت تعدادی از دانشجو های دانشگاه حکیم سبزواری حتی در رقابت های حساس رده بندی و فینال،که جا داره تقدیر ویژه ای هم داشته باشیم از هیئت فوتبال شهرستان سبزوار که همکاری لازم را در این زمینه با انجمن های مشترک ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری داشتند.
💥برگزاری لیگ و مسابقات سازمان یافته برای اولین بار توسط انجمن های مشترک ورزشی که توسط نیروهای متخصص این انجمن فعال در سطح دانشگاه برگزار شد.
💥رضایت تمام و کمال مسئولین محترم دانشگاه بالاخص دکتر انتظاری معاون محترم دانشجویی که حامی اصلی این لیگ بودند و از سطح کیفی لیگ و ایجاد شور و نشاط به واسطه ی برگزاری لیگ در سطح دانشجویان رضایت کامل داشتند. photo_2016-12-18_12-47-49
💥همکاری تمام و کمال مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در انجام امور اداری و اجرایی لیگ.
💥همچنین همکاری و حمایت بسیج دانشجویی و دفتر مقام معظم رهبری دانشگاه در برگزاری اولین دوره لیگ فوتسال دانشگاه حکیم سبزواری.
⭕️در پایان تقدیر و تشکر ویژه ای داریم از عوامل اجرایی و تمامی دوستانی که در امر برگزاری باشکوه لیگ یار و مددکار انجمن ورزشی بودند.