رئیس دانشگاه عصر یکشنبه ۷ تیرماه ضمن حضور در بخش رودآب، از اردوی جهادی خواهران دانشجوی بسیجی در روستای ملوند بازدید نمود.

در این دیدار که دکتر خاتمی مسئول دفتر نهاد، دکتر کشاورز، معاون فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام کیانی مقدم امام جمعه رودآب، هادی نصرتی پور مدیر حراست و محمد همایی سرپرست دفتر ریاست، ایشان را همراهی می کردند، ضمن دیدار با خواهران دانشجو و اعضای شورای ملوند با آنها پیرامون این اردو به گفت و گو نشستند.

   

       در ابتدا آقای “رضیان مسئول بسیج دانشگاه” گزارشی از نحوه فعالیت دانشجویان و برنامه های آنها در روستا بیان کرد، وی کارآفرینی و آموزش را اساس کار اردوهای جهادی در رویکرد جدید اعلام نمود که با استقبال خوب جوانان روستا روبرو شده است.

رضیان برگزاری کلاس های آموزشی، عقیدتی و مهارت آموزی را از دیگر فعالیت های دانشجویان در اردوی جهاد برای اهالی روستا عنوان کرد.

سپس “حجت السلام کیانی مقدم” امام جمعه رودآب ضمن خیر مقدم به ریاست دانشگاه و هیات همراه اظهار امیدواری نمود این اردوها به اهداف مقدس خود دست یابند.

    

پس از آن دکتر خاتمی و دکتر کشاورز ضمن خداقوت دانشجویان، این اردوها را اردوهایی اثر گذار در روحیه دانشجویان ذکر نمودند که می تواند منشاء خیر گردد و در پایان دکتر حدادنیا ضمن تشکر از همت بلند دانشجویانی که با وجود هوای گرم و ماه رمضان، در این اقدام خداپسندانه شرکت نمودند، برگزاری این اردوها را در ایجاد فرهنگ شکرگزاری موثر دانست.

رئیس دانشگاه همچنین پیشنهاد نمود که این آموزش ها و ارتباطات با روستائیان بایستی مستمر بوده و محدود به یک اردوی ۱۰ یا ۱۵ روزه نباشد.

 

دکتر حدادنیا وجود نقشه ی راه برای طراحی با هماهنگی دانشگاه، بسیج دانشجویی، امام جمعه ی منطقه و شورای روستا را برای نهادینه کردن اینگونه حرکت ها مفید دانست.

سپس دکتر حدادنیا و هیات همراه به روستای دامرود عزیمت و ضمن دیدار با دانشجویان بسیجی اردوی جهاد دانشگاه حکیم در این روستا، ضمن اقامه ی نماز مغرب و عشاء، در جمعی صمیمی، افطار را با ایشان صرف نمودند.