مسئول امور تغذیه دانشگاه حکیم سبزواری از بازسازی و بهسازی غذاخوری مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری در فصل تعطیلات تابستانی خبر داد.

ناهید زمانی نژاد در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه غذاخوری دانشگاه در سال ۸۵ از پیمانکار وقت تحویل گرفته شد، افزود: با توجه به گذشت  ۱۲ سال از  تحویل این مجموعه، نیاز به بهسازی و بازسازی در برخی از قسمت های غذاخوری مرکزی احساس می شد، که خوشبختانه این مهم در تابستان محقق گشت.

وی  ادامه داد: عملیات عمرانی صورت گرفته در غذاخوری مرکزی شامل بهسازی کف آشپزخانه و سالن های غذاخوری،  ایجاد اتاق هایی جهت آماده سازی و تهیه مواد غذایی، ایجاد اتاق شتشوی دیگ، بهسازی سرویس های بهداشتی و ساخت حمام است.

 

مسئول امور تغذیه دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به تهیه روزانه بیش از ۵۵۰۰ پرس غذا در وعده‌های غذایی دانشجویان در غذاخوری مرکزی، افزود: بهسازی و بازسازی سالن غذاخوری مرکزی گامی مؤثر برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز معاون اداری و مالی به همراه مسئولان عمرانی و مسئول امور تغذیه دانشگاه از روند پیشرفت پروژه ی بازسازی وبهسازی غذاخوری مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری بازدید کرد.