مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: همایش بزرگ آشنایی با رشته های دانشگاهی با استقبال کم نظیر داوطلبین ورود به دانشگاه ها صبح روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

دکتر امین کوشکی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: این همایش با همکاری بسیج اساتید شهرستان، دانشگاه های شهرستان، اداره آموزش و پرورش و مشاوران و مدیران مدارس سبزوار به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه ها در تالار استاد شریعتی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهری و دانشگاهی شهرستان برگزار شد، افزود: این همایش در سه بخش برنامه ریزی شده بود که در بخش نخست روسا و مسئولین دانشگاه های سطح شهرستان، به تشریح پتانسیل ها، امکانات و دستاوردهای علمی و آموزشی دانشگاه های سبزوار برای داوطلبین ورود به دانشگاه ها و والدین آنها پرداختند.

دکتر کوشکی گفت: در این بخش از رتبه های برتر سبزواری که رتبه های زیر ده و زیر صد آزمون سراسری ۱۴۰۱ را کسب کرده بودند با حضور دکتر محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهری و دانشگاهی تقدیر به عمل آمد.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: در بخش دوم همایش، سه تن از مشاوران مجرب و مطرح کنکور آقایان دکتر بینش، دکتر عسکری و آقای پرهیزگار، به روزترین اطلاعات لازم درخصوص رشته های تحصیلی را به شرکت کنندگان و خانواده های آنها به منظور اخذ بهترین تصمیم در انتخاب رشته کنکور سراسری ارائه کردند.

دکتر کوشکی ادامه افزود: و بخش سوم همایش اختصاص به معرفی و ارائه مشاوره اختصاصی در خصوص رشته های تحصیلی برای داوطلبان و خانواده های آنها و تشریح و ارائه مهم ترین مؤلفه های مورد نیاز برای انتخاب هر یک از این رشته ها توسط مشاوران، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها داشت.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه سبزوار شهری دانشگاهی است، اظهار داشت: برگزاری این همایش نقش بسیار سازنده ای در آشنایی داوطلبین سبزواری ورود به دانشگاه ها و خانواده های ایشان با رشته های دانشگاهی و پتانسیل ها، دستاوردهای چشمگیر علمی و آموزشی، فضا و امکانات دانشگاهی دانشگاه های شهرستان خواهد داشت.