دکتر جواد حدادنیا، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر علیرضا انتظاری،عضو محترم هیات علمی گروه آب و هواشناسی و  ژئو مورفولوژی را به عنوان “قائم مقام رئیس دانشگاه در امور دانشجویی و آموزشی” منصوب کردند.

متن حکم رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
همکار ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا انتظاری
عضو محترم هیات علمی گروه آب و هواشناسی و ژئو مورفولوژی
با سلام
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، سوابق طولانی و ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ، ضمن حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان “قائم مقام رئیس دانشگاه در امور دانشجویی و آموزشی”  منصوب می گردید. امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، همت والای جنابعالی و همکاری صمیمانه با سایر مدیران دانشگاه، ضمن رعایت جوانب شرعی، قوانین و مقررات مربوطه، صرفه و صلاح دانشگاه و بهره گیری از سرمایه های انسانی متخصص و ارزشمند، در انجام اموری که در حوزه کاری شما قرار می گیرد  موفق و پیروز باشید.
شایسته است علاوه بر ایجاد تعامل و هماهنگی بین معاونت ها، اقدامات خود را مبتنی بر برنامه ریزی، پایش و نظارت عملکرد در حوزه های مرتبط، براساس خرد جمعی به گونه ای تنظیم و اجرا نمایید که اجرای برنامه راهبردی دانشگاه مفصوب ۱۳۹۴، اهداف و برنامه های دولت محترم تدبیر و امید در حوزه آموزش عالی، در راس فعالیت ها قرار گیرد؛ بدیهی است روان سازی، کیفی سازی امور مربوط به آن نیز بایستی از اقدامات اساسی جنابعالی  باشد.
از خداوند متعال تو فیق روز افزون شما را خواستارم.
جواد حدادنیا
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری