دکتر جواد حدادنیا، رئیس دانشگاه در حکمی دکتر حسن صیانتی، استادیار و عضو هیات علمی گروه فلسفه و حکمت اسلامی را به عنوان”سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی”دانشگاه منصوب کردند.
🔹متن این حکم بدین شرح است:
جناب آقای دکتر حسن صیانتی
استادیار و عضو محترم هیات علمی گروه فلسفه و حکمت اسلامی
با سلام
احتراماً نظر به مراتب تعهد و سوابق جناب عالی و با توجه به مصوبه کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه مورخ ۹۶/۴/۲۷ در خصوص ادغام معاونت های فرهنگی و دانشجویی، به موجب این حکم و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، شما را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه منصوب می نمایم. امید است با عنایات الهی، همکاری کارکنان دانشگاه و واحدهای ذیربط، در خدمت به فرهنگ جامعه دانشگاه و بویژه دانشجویان گرامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، شایسته سالاری و صرفه و صلاح دانشگاه موفق و پیروز باشید.
انتظار می رود با تکیه بر روحیه خدمتگزاری و در سایه مدیریتی صمیمانه بر پایه ارزشهای اسلامی، فعالیت های خود را بر محور احترام به جامعه دانشگاهی، تسهیل و روان سازی امور و افزایش بهره وری براساس شرح وظایف اجرا نمایید.
حرکت در مسیر برنامه راهبردی دانشگاه و سیاست ها و برنامه های دولت محترم تدبیر و امید، خواسته اساسی اینجانب می باشد.از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را آرزومندم.
جواد حدادنیا
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری