مدیر روابط عمومی و امور بین المل دانشگاه  از افتتاح و کلنگ زنی  طرح های عمرانی و  رفاهی  در هفته دولت با حضور مقامات دولتی دراین دانشگاه خبر داد.

دکتر حسن دلبری برنامه های عمرانی و رفاهی دانشگاه حکیم سبزواری را در قالب ایجاد تحول و توسعه در منطقه ذکر کرد و افزود: در هفته دولت ۲ طرح عمرانی با اعتبار ی بالغ بر  بیست  میلیارد ریال با حضور مقامات دولتی در دانشگاه حکیم سبزوای  به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: این طرح ها شامل افتتاح مرکز همایش  بین المللی بیهقی که شامل سالن کنفرانس مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری و افتتاح مجتمع رفاهی دانشگاه  می باشد.

دکتر دلبری اظهار کرد: مرکز همایش بین المللی بیهقی به عنوان بزرگ ترین و مدرن ترین سالن کنفرانس غرب خراسان به مساحت ۶۰۰متر مربع با گنجایش ۱۳۰ نفر و بودجه دوازده میلیارد و پانصد میلیون ریال در این مراسم به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین مجتمع رفاهی دانشگاه با مساحت ۸۰۰۰ مترمربع  و با  بودجه ای بالغ بر  ۸ میلیارد ریال در این مراسم بهره برداری خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به کلنگ زنی دو طرح در این مراسم عنوان داشت: همزمان با افتتاح این طرح ها، طرح رفاهی بوستان دانش و طرح های عمرانی -رفاهی تالارهای مجتمع رفاهی دانشگاه نیز  کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین المل دانشگاه در ادامه تصریح کرد: مراسم افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها  روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه با حضور مقامات دولتی و کشوری برگزار خواهد شد.