نشست رئیس دانشگاه با مدیر، کارشناسان و کارکنان هسته گزینش برگزار شد.

photo_2017-01-08_07-56-31

به مناسبت ۱۵ دی ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تشکیل نهاد گزینش، نشست رییس، معاون اداری و مالی و مدیر دفتر ریاست دانشگاه با مدیر، کارشناسان و کارکنان هسته گزینش دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه در این نشست با اشاره به حساس بودن کار گزینش به لحاظ جنبه های دنیوی و اخروی آن، گفت: فعالیت در ‌هسته گزینش کار بر روی لبه ی تیغ وجدان است.

دکتر جواد حدادنیا افزود: هسته گزینش در یک سازمان ابزاری مناسب جهت به کارگیری نیروهای صالح، سالم و با توانایی بالاست و اینگونه سبب حفظ شان و منزلت محیط مقدس دانشگاه می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور به امانت به دانشگاه ها سپرده شده اند، تاکید کرد: دانشگاه مهد علم و دانش است و باید مراقبت کنیم انسان های متخصص و متعهد در این مکان مشغول به کار باشند‌.

دکتر حدادنیا خاطر نشان کرد: گزینش باید با چشم باز و بدون هیچگونه حب و بغضی صورت گیرد و نیروهایی که توسط هسته گزینش ارزیابی می شوند بعنوان حق الناس می باشد و نباید به هیچکدام از آنها ظلم شود که این خود نشان از اهمیت و حساسیت کار گزینش است.

گفتنی است در ابتدای این نشست، مدیر و کارشناسان هسته گزینش دانشگاه گزارشی از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته و چالش های پیش رو ارائه و در ادامه نشست دیدگاه های خود را در حوزه های کاری و سازمانی مطرح نمودند.

در پایان این دیدار از مدیر، اعضا و کارشناسان گزینش دانشگاه با اهداء لوح و هدایایی، تقدیر به عمل آمد.