۲۰۰ میلیون ریال بودجه از سوی مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی  وزارت علوم تحقیقات و فناوری به  طرح پژوهشی مشترک بین الملی ((ICRP  دکتر رضا طیبی، عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با محققین دانشگاه های فرانسه، انگلستان و جمهوری چک اختصاص یافت.
به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری به نقل از مرکز همکاری  مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، این حمایت مالی در قالب برنامه دعوت برای پژوهش های مشترک(ICRP ) به منظور اجرای طرح پژوهشی  دکتر رضا طیبی، عضو هیات علمی گروه  شیمی دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان “تهیه و شناسایی دسته جدیدی از چهارچوب های آلی-فلزی (MOF) نانو متخلل و بررسی قابلیت آنها به عنوان حامل های دارویی و کاتالیست های سبز در سنتز آلی  اختصاص یافته است.
گفتنی است بر طبق اعلام این مرکز، مبلغ مذکور به منظور کمک به تامین بخشی از هزینه های مربوط به انجام این طرح مشترک با طرف  خارجی ها و تهیه و ارائه حداقل یک مقاله علمی در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و یک مقاله علمی پژوهشی در نشریات دارای نمایه استنادی بین المللی ISI و نیز تدوین گزارش نهایی طرح بر طبق شیوه نامه مرکز پرداخت خواهد شد.  
 لازم به یادآوری است، برنامه دعوت برای پژوهش های مشترک بین المللی (ICRP)  نام طرحی در وزارت علوم است که در آن دانشگاه‌ها و مراکز علمی- پژوهشی داخل کشور می‌توانند با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و آزمایشگاه‌های معتبر خارج از کشور طرح‌های مشترک را تعریف و اجرا نمایند.
 این برنامه تحت عنوان “پژوهش مشترک  Invited Collaborative Research Program (ICRP) “از انجام پروژه‌های مشترک بین پژوهشگران برجسته ایرانی و بین‌المللی اعم از ایرانی مقیم خارج یا خارجی حمایت می کند. هدف این برنامه کمک به ارتقاء کیفیت برنامه‌های جاری پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور خصوصاً پروژه‌های دکترای دانشگاه‌ها در همۀ زمینه‌ها است.