تکریم از اساتید پیشکسوت دانشگاه در هفته آموزش

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، در روزی که در هفته آموزش به نام آموزش و شاگردپروری نامگذاری شده است، جمعی از اعضای هیأت رئیسه در معیت ریاست دانشگاه، ضمن حضور در منزل اساتید پیشکسوت دانشگاه و تجلیل و گرامیداشت مقام معلم، رسم شاگردی را بجا آوردند.

.

SONY DSC   SONY DSC   SONY DSC

دکتر احمد وحید، پدر شهید و عضو هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه که حدود نیم قرن تدریس را در کارنامه کاری خود دارد، میزبان مسئولان دانشگاه بود.

در این دیدار صمیمانه دکتر جواد حدادنیا، رئیس دانشگاه ضمن تجلیل و گرامیداشت مقام معلم، دکتر وحید را از اساتیدی برشمرد که سابقه تدریس و تعلیم و زحمات بسیار ایشان که در این راه متحمل شده اند، گویای شخصیت والای وی به عنوان یک معلم و همچنین به عنوان پدر شهید است.

رئیس دانشگاه، تجلیل از معلم و استاد را تجلیل از علم و آموزش و پرورش دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه حکیم و همچنین تمامی آحاد مردم شهر سبزوار بتوانند کماکان از تجربیات و پشتوانه غنی علمی و آموزشی دکتر وحید استفاده نمایند.

.

دکتر احمد وحید نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در منزل ایشان، برپایی این گونه مجالس را مایه دلگرمی و خوشحالی دانست و ابراز امیدواری کرد که همچنان به عنوان یک معلم بتواند در امر آموزش و پرورش نسل آینده کشور، نقشی بر عهده داشته باشد.

.

هیأت رئیسه دانشگاه سپس با حضور در منزل آقای دکتر محمد علی طالبی، شهردار و عضو هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه، از ایشان نیز به رسم ادب و تواضع، تجلیل و قدردانی نمود.

.

SONY DSC   SONY DSC   SONY DSC

دکتر طالبی در این دیدار ضمن ابراز خوشوقتی و سعادت از دیدار دوستان و همکاران قدیمی خود، معلمی و تعلیم و تربیت را جزو افتخارات انسان برشمرد و  از اینکه خدای متعال توفیق خدمت در کسوت معلمی را به ایشان اعطا نموده است، شکرگزار و اظهار خوشحالی کرد.

دکتر حدادنیا، رئیس دانشگاه نیز در این دیدار صمیمی، آقای دکتر طالبی را از شخصیت هایی نام برد که منشأ خدمات و برکات بسیاری برای شهر سبزوار و دانشگاه حکیم بوده و کماکان نیز این مجموعه از تجربیات ایشان بهره مندند و اظهار امیدواری کرد که وجود ایشان که شخصیتی علمی و فرهنگی و دارای سبقه طولانی مدیریتی نیز هستند، همچنان مثمر ثمر بوده و  از خدای متعال برای ایشان در ادامه طریق خدمت به خلق، آرزوی توفیق و سعادت نمود.

همچنین در پایان این دیدارها، هدیه ای نیز به مناسبت تجلیل از مقام شامخ معلم، تقدیم این عزیزان گردید.