معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: برای داوطلبان دارای رتبه های برتر کنکور ۹۵ که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

دکتر بهمن کروجی در حاشیه  برگزاری سومین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه حکیم سبزواری، ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور ترغیب و تشویق دانش آموزان و داوطلبان برتر ورود به دانشگاه ها که در آزمون ورودی امسال رتبه زیر ۱۰۰ را کسب نموده و برای ادامه تحصیل دانشگاه حکیم سبزواری را انتخاب نمایند، علاوه بر خوابگاه و کلیه امکانات رفاهی به مدت ۴ ترم می توانند از کمک هزینه تحصیلی تا سقف ۵ میلیون ریال در هر ماه بهره مند شوند.
وی همچنین اضافه کرد: در همین راستا به رتبه های زیر ۳۰۰ در گروه آموزشی علوم انسانی و زیر ۱۰۰۰در گروه آموزشی علوم تجربی و ریاضی و فنی در صورت انتخاب دانشگاه حکیم سبزواری جهت ادامه تحصیل یک دستگاه لب تاپ  از طرف دانشگاه هدیه داده خواهد شد.

 معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان این مهم که این دانشگاه  جزو پیشگامان اجرای این مصوبه در سطح کشور است، تصریح کرد: امیدواریم با ارائه این تسهیلات و مشوق ها بتوانیم در جذب داوطلبان برتر و نخبه آزمون سراسری گام های مهمی برداریم.