مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری دومین دوره مسابقه ارائه علمی در سه دقیقه در این دانشگاه خبر داد.
دکتر رضا حسن زاده قاسمی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات به همت انجمن علمی مکانیک و مساعدت اعضا هیات علمی گروه مهندسی مکانیک روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در آمفی تئاتر دکتر هنربخش برگزار شد.
وی با تاکید براینکه یک پژوهش موفق علاوه بر موضوع و محتوا، باید با ارائه مناسب همراه باشد، افزود: در همین راستا این مسابقه با هدف ارزیابی و همچنین تقویت قدرت بیان و توانایی ارائه دانشجویان برگزار شد.

دکتر حسن زاده قاسمی افزود: این رقابت تجربه مفیدی برای مصاحبه های شغلی  و علمی آینده آنها خواهد بود.
مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه حکیم سبزواری در خصوص روند اجرایی مسابقه گفت: در این مسابقه هر شرکت کننده موضوع پژوهشی خود را در مدت سه دقیقه به کمک سه اسلاید استاتیک برای هیئت داوران (اساتید گروه مهندسی مکانیک) و نیز مخاطبان حاضر در سالن ارائه کردند.
وی ادامه داد: معیارهای داوری مسابقه عبارت بود از اهمیت علمی موضوع، رعایت قوانین، تسلط بر موضوع ارائه و ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب.
نفرات برتر این دوره از مسابقات از میان ۲۰ شرکت کننده به شرح زیر اعلام و مورد تقدیر قرار گرفتند:
نفر اول: آقای شریف شهابی با  موضوع :   Sandwich Panels and Air Industries 
نفر دوم: آقای محمد مهدی نایبی با موضوع : بلاک چین 
نفر سوم: خانم مریم محمد جانی با موضوع : سطوح آب گریز
گفتنی است در انتهای این مسابقه همچنین از دانشجویان برتر ورودی های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد گروه مهندسی مکانیک به شرح زیر تقدیر شد:
۱در انتهای این مسابقه همچنین از دانشجویان برتر ورودی های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد گروه مهندسی مکانیک به شرح زیر تقدیر شد:
۱) خانم مریم محمدجانی
۲) آقای داود حسین زاده
۳) خانم محدثه شفیع تالی
۴) آقای کامیاب کرباسی
۵) خانم سمانه معصومی
۶) آقای مهدی احمدی طایفه
۷) آقای عباس ناصری
۸) آقای جواد حکم آبادی
۹) خانم محبوبه حسین آبادی
۱۰) آقای سید محمد حسن حسینی
۱۱) خانم شهرزاد توکلی
۱۲) آقای محمد باشتنی
۱۳) خانم مریم مقیسه
۱۴) آقای امیر ابراهیمی
۱۵) خانم سارا کوثر