مراسم جشن میلاد کوثر نبی و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور بانوان همکار و جمعی از مسئولان دانشگاه در تالار استاد شریعتی برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن عرض تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر، ابراز امیدواری کرد که به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری، سال ۱۳۹۴ با همدلی و وحدت و همزبانی تمام ارکان دانشگاه، سالی پر از موفقیت و شکوفائی برای دانشگاه باشد.

IMG_7563 (FILEminimizer)

دکتر جواد حدادنیا همچنین تشکیل شورای امور بانوان دانشگاه را در سال ۹۳ به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های ایشان برشمرد و ادامه داد:

” همانگونه که بارها یادآور شده ایم، دیوار دانشگاه بایستی کوتاهترین دیوار نسبت به جامعه و بیرون باشد و فعالیت های شورای امور بانوان نیز باید گستره شهر و منطقه را در بر گرفته تا اثرگذاری آن در تمامی ابعاد جامعه نمایان گردد.”

وی همچنین حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی عملی برای تمامی زنان عالم دانست و ابراز امیدواری کرد که تمامی همکاران در گفتار و کردار به ایشان تأسی کنند.

 IMG_7595 (FILEminimizer) IMG_7560 (FILEminimizer)

دکتر رحیمه پورخاندانی، عضو هیأت علمی گروه ریاضی و عضو شورای امور بانوان دانشگاه نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این شورا، از حمایت ها و رهنمودهای ریاست دانشگاه تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که برآیند تشکیل این شورا، شکوفائی و پویایی بیش از پیش فعالیت های بانوان دانشگاه باشد.

اجرای گروه نونهالان مهد کودک مادر سبزوار(که با استقبال همکاران مواجه شد) و اهدای هدایای در نظر گرفته شده، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

IMG_7572 (FILEminimizer) IMG_7605 (FILEminimizer)