ضیافت افطاری ویژه پیشکسوتان و کارکنان بازنشسته دانشگاه حکیم سبزواری با حضور رئیس و  هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، حجت الاسلام وحید از اساتید و پیشکسوتان دانشگاه، حجت الاسلام خاتمی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه در صحبت هایی با اشاره به زحمات تک تک کارکنان دانشگاه در طول سه دهه فعالیت این نهاد بازنشستگی را  فصل نوینی از زندگی برشمردند که آغازی برای زندگی با شیوه و ایده‌ های جدید است و اظهار امیدواری کردند  این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی  کارکنان بازنشسته باشد.

دکتر حدادنیا در این ضیافت گفت: این مراسم برای این است که بگوییم قدر زحمات همکارانمان را می دانیم. تا وقتی این فضای تکریم و قدرشناسی در دانشگاه و به تبع آن در کل جامعه باشد، انگیزه کار و فعالیت بیشتر می شود و برکت خداوند نیز شامل حال همه خواهد شد.

رئیس دانشگاه بازنشستگی را به معنای قطع ارتباط با دانشگاه ندانست و ادامه داد: بسیاری از همکاران پس از بازنشستگی هم منشا اثر هستند و بنابراین خدمات همکاران نباید فراموش شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم دوره بازنشستگی به دوره جدیدی تبدیل شود که همه بتوانند از خدمات این دوره بهره مند شوند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم  کارکنان و هیات رئیسه دانشگاه  نماز مغرب و عشا را در مهدیه دانشگاه و با حضور دانشجویان روزه دار اقامه کردند. همچنین در این ضیافت با اهدای هدایایی از زحمات بازنشستگان دانشگاه تقدیر به عمل آمد.( جهت مشاهده تصاویر بزرگ بر روی هر عکس کلیک کنید)

IMG_4353 IMG_4416 IMG_4438 IMG_4444 IMG_4454 IMG_4461 IMG_4466