اطلاعیه شهریه: قابل توجه دانشجويان جدید الورود دوره نوبت دوم (شبانه) مقطع كارشناسي ورودی سال تحصيلي ۱۴۰۰

ضمن خير مقدم و تبريك به مناسبت ورود به عرصه جديد علم و دانش، لازم است قبل از اقدام به ثبت نام قطعي،  دانشجويان دوره نوبت دوم ( شبانه ) نكات ذيل را به دقت مطالعه نمايند.

 نکته (۱) : دانشجوي پذيرفته شده در نيم سال اول بايد علي الحساب  مبلغ ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون و سیصد هزار تومان) به شكل الكترونيكي پرداخت نمايند . (قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب).

توجه نمایید این مبلغ به صورت علی الحساب بوده و در صورتیکه شهریه نیمسال اول، بیشتر از این مبلغ شود باقیمانده آن طی اطلاعیه ای که بعداً از طریق پورتال دانشجویی به اطلاع خواهد رسید، باید پرداخت گردد، و در صورتیکه شهریه کمتر از این مبلغ باشد، باقیمانده آن برای نیمسال بعد ذخیره خواهد شد.

نکته (۲) : دانشجويان بايد پرداخت شهریه خود را فقط به شكل الكترونيكي و از طريق پورتال دانشجويي، منوی مالی، پرداخت الکترونیکی انجام دهند.

از تمامی پذیرفته شدگان گرامی تقاضا می شود از مراجعه حضوری به امور مالی دانشجویان شهریه پرداز جهت پرداخت شهریه خود، خودداری فرمایند.

نکته (۳) : در صورت تمايل به استفاده از مرخصي یا مهمانی با ثبت درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی، منوی آموزشی، درخواست های آموزشی، اقدام نمایند و شهريه ثابت را به ازاي هر نيمسال پرداخت کنند. ضمناً انتخاب واحد به صورت گروهي درنیمسال اول براي تمام دانشجويان جديدالورود از طرف كارشناس گروه يا آموزش دانشكده انجام مي پذيرد لذا در صورت درخواست مرخصي یا مهمانی نسبت به حذف دروس در همان ابتدای شروع نیمسال و قبل از شروع کلاس ها به

كارشناس گروه يا آموزش دانشگاه مراجعه یا تماس حاصل فرمایند، در غير اينصورت پس از آن كل شهريه دروس (ثابت و متغیر) از دانشجو اخذ مي گردد .

 

نکته (۴) : در صورت انصراف دانشجو پس از ثبت نام ابتداي دوره ي تحصيلي (اينترنتي يا فيزيكي) و تا قبل از شروع كلاس هاي نيمسال اول دوره ي تحصيلي و يا پس از شروع كلاس ها و تا پايان روز حذف و اضافه نيمسال

 

اول دوره ي تحصيلي بر اساس تقويم آموزشي دانشگاه، (در مقطع تحصيلي کارشناسی۳۰% ،كارشناسي ارشد۲۰% و دكتري۱۰%) شهريه ثابت نيمسال اول، از دانشجو اخذ مي شود.

نکته (۵) : در صورت انصراف دانشجو(در كليه ي مقاطع تحصيلي) و تا يك هفته يا در آخرين هفته قبل از شروع امتحانات نيمسال اول دوره ي تحصيلي( روز حذف اضطراري)، كل شهريه ي ثابت و۵۰ درصد شهريه متغير نيمسال اول از دانشجو اخذ مي گردد.

نکته (۶) : در صورت انصراف دانشجويان کارشناسی پس از ثبت نام قطعي در نيمسال دوم تحصيل و بعد از آن،كل شهريه ثابت و متغير نيمسال مربوطه از دانشجو اخذ مي گردد.

نکته (۷) : درصورتي كه دانشجویان شهریه پرداز پس از ۳ ماه از زمان اتمام تحصیل در دانشگاه به هر دلیل مانند فارغ التحصیلی، اتمام دوره مهمانی در دانشگاه، انتقال دائم و … (آخرين امتحان یا تاریخ دفاع از پایان نامه و پروژه برای دوره كارشناسي و تاريخ دفاع از پايان نامه جهت دوره هاي کارشناسی ارشد و دکتری) براي تسويه حساب و پرداخت بدهی شهریه آموزشی خود، مراجعه ننمايد، به ازاي هر ماه به ميزان ۵ درصد بدهی دانشجو دريافت مي شود.

 شهریه دروس مقطع کارشناسی دانشجویان جدید الورود دوره نوبت دوم بر اساس شهریه مصوب شده در هیأت امنای دانشگاه، به شرح جدول ذیل می باشد:                                    

(كليه مبالغ به ريال)

× شهريه ثابت ورودي هاي مذكور تا پايان تحصيل آنان ثابت بوده و تغييري نخواهد كرد.

× شهريه متغير هر سال متناسب با تورم نسبت به سال قبل، افزايش خواهد یافت.

امور مالی دانشجویان شهریه پرداز