مراسم تودیع دکتر شهابی مدیر سابق و معارفه دکتر استیری مدیر جدید تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور مسولان دانشگاه و همکاران حوزه دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر تسنیمی، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر شهابی در مدت تصدی مدیریت تربیت بدنی و با تشکر از دکتر استیری به جهت قبول مسئولیت گفت: خوشبختانه دانشگاه در دوره مدیریت دکتر شهابی به موفقیت های خوبی در حوزه ورزش دانشجویی دست پیدا کرد که بدون شک این موفقیت ها حاصل تلاش و تجربه دکتر شهابی و همکاران ایشان در مدیریت تربیت بدنی بوده است.

دکتر تسنیمی با اشاره به اینکه دانشگاه علاقه مند به توسعه فعالیت های ورزشی است و در حد توان خود از این امر حمایت می کند، افزود: پروژه سالن ورزشی شماره ۳ دانشگاه به پایان رسیده و با افتتاح این پروژه به فضای های ورزشی سرپوشیده دانشگاه حدود ۲۵ درصد افزوده خواهد شد که بسیار برای ورزش دانشجویی راهگشا خواهد بود.

دکتر صادقی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی نیز با تقدیر از عملکرد دوساله دکتر شهابی و آرزوی موفقیت برای دکتر استیری، گفت: برآنیم با همه محدودیت های مالی موجود و شرایط ویژه اقتصادی حاکم بر کشور، با برنامه ریزی های مدون در راستای توسعه ورزش دانشجویی در دانشگاه گام برداریم.

در ادامه دکتر شهابی از همکاری تمامی حوزه ها در مدت تصدی مدیریت تربیت بدنی تشکر کرد و برای دکتر استیری آرزوی موفیت نمود.

دکتر استیری نیز با تشکر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از تجربیات دکتر شهابی و همکاران حوزه تربیت بدنی ضمن گسترش و توجه به ورزش دانشجویان خوابگاهی  در حوزه ورزش دانشجویی نیز موفقیت های گذشته تکرار شود.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای هدایایی  از زحمات دکتر شهابی در دوره مدیریت تربیت بدنی تشکر و قدردانی شد و دکتر استیری به عنوان مدیر جدید تربیت بدنی دانشگاه معرفی شد.