نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت با حضور و استقبال چشمگیر و پرشور دانشجویان، اساتید ومسئولین دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در آیین افتتاحیه این جشنواره با اشاره به اینکه نهمین جشنواره حرکت با کوله باری از تجربه جشنواره های قبلی و با درخشش  در سطح دانشگاه، منطقه و کشور،  آغاز شده است، گفت: مجموعه ای که امروز شاهد آن هستیم حاصل تلاش جمعی از دانشجویان عزیز، اعضای انجمن ها، اساتید مشاور انجمن ها و روسای دانشکده ها است که همواره همیار و همکار معاونت فرهنگی و اجتماعی بودند.

دکتر حسن صیانتی ضمن اشاره به حضور اعضای شورای دانشگاه در آیین افتتاحیه، افزود: اینکه امروز شاهدیم اعضای شورای دانشگاه به اتفاق اساتید در مراسم افتتاحیه این جشنواره شرکت کردند، خود نشان دهنده این است که جشنواره حرکت جایگاه خود را در سطح دانشگاه پیدا کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری با تاکید بر اینکه برگزاری این جشنواره حاصل همکاری همه حوزه ها، معاونت ها و دانشکده های دانشگاه بود، اظهار داشت: بی شک اگر همکاری، همیاری و دلگرمی این عزیزان نبود این جشنواره سامان نمی یافت و من در همین جا از همه این عزیزان تشکر می کنم.

دبیر نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت نیز در آیین افتتاحیه این جشنواره به روابط عمومی دانشگاه گفت: جشنواره حرکت نمایشگاه دستاورد های یکساله انجمن های علمی است که در آن انجمن ها می کوشند با ایجاد فضای رقابتی در حوزه های مختلف به نتیجه مطلوب مورد نظر خود برسند .

سبحان شعبانی افزود: در نهمین دوره جشنواره  که از امروز، ۱۵ اردیبهشت در محل پیاده رو دانش به مدت ۴ روز برپا شد، ۲۸ انجمن علمی، ۳ حامی مالی و ۳ تیم دانشجویی غرفه دارند .

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای استارت زدن جشنواره بیش از از هر چیز به فکر برگزاری این رویداد طبق قوانین وزارت بوده ایم، اظهار داشت: هدف دوم تیم اجرایی و انجمن های دانشگاه ارتقای کیفیت جشنواره نسبت به سال های پیش بود.

وی عنوان کرد: از جدید ترین کارهای این دوره می توان به حمایت از تیم های دانشجویی و دادن غرفه به آن ها برای ایجاد یک فضای مناسب برای آشنایی مخاطب با آنها اشاره کرد .

 دبیر نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت ادامه داد: همچنین ارائه اختراع های انجمن ها ، مسابقات علمی ،طرح های پژوهشی و … هم که در اکثر دوره ها بوده را نیز در این دوره شاهد خواهید بود .

شعبانی با تاکید بر اینکه تمام تلاش کادر برگزاری، فرهنگ سازی درست و درک معنای اصلی آن بوده است، افزود: شاید تغییر محسوسی نسبت به سال های پیش نداشته باشیم ؛ اما به عقیده من این جشنواره شروع یک حرکت برای رسیدن به جشنواره حرکت مطلوب است .

وی در ادامه با تشکر از زحمات شبانه روزی کادر برگزاری، دبیران انجمن های علمی و مسئولین حوزه فرهنگی، حراست و دیگر حوزه های دانشگاه، اظهار داشت: از تمام منتقدین برگزاری جشنواره که نقد بجا و منصفانه داشتند تشکر می کنم ، یادمان نرود که نظر همه محترم است و در دنیا نمی توانیم کاری انجام بدهیم که همه رضایت داشته باشند، البته که ما سعی و تلاش خود را برای برگزاری مطلوب و با کیفیت جشنواره انجام دادیم.

گفتنی است نهمین دوره جشنواره دانشگاهی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی از امروز به مدت چهار روز ( ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه) در دانشگاه حکیم سبزواری ( پیاده راه دانش) برگزار می شود.

لازم به یادآوری است دانشگاه حکیم سبزواری در سال های گذشته همواره در جشنواره ملی حرکت خوش درخشیده است و انجمن های علمی دانشگاه توانستند اند رتبه های برتر این جشنواره را از آن خود کنند.

.