مسئول اداره تغذیه دانشگاه حکیم سبزواری هدف اصلی این اداره را ارائه خدمات مطلوب، با کیفیت و با نظارت کامل به دانشجویان عنوان کرد.

ناهید زمانی نژاد در گفتگو با روابط عمومی ضمن  تبیین اهداف اداره تغذیه دانشگاه  به طرح های جدید و تحولات  این اداره در سال تحصیلی پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از  تحولات صورت گرفته، طرح های عمرانی اداره تغذیه دانشگاه در تابستان است که  شامل بهسازی، نوسازی و تغییر دکوراسیون سالن های غذاخوری  دانشگاه می باشد.

وی افزود: بازسازی و بهسازی غذاخوری های نسیم، ریحان، میلاد و تغییر دکوراسیون محیطی، نوسازی و افزایش فضای غذاخوری پردیسان  از جمله این فعالیت های عمرانی است.

مسئول اداره تغذیه دانشگاه هدف از طراحی و زیباسازی سالن پردیسان  را ارتقای این مجموعه به عنوان یک سالن نمونه درسطح  استان عنوان کرد و تاکید داشت: هدف ما تبدیل  سالن غذاخوری پردیسان به  مجموعه ای چند منظوره جهت استفاده دانشجویان و اساتید دانشگاه است.

 

وی همچنین  یادآور شد: تحول دیگری که در سال جدید تحصیلی به وجود آمده تفکیک قراردادهای خرید و طبخ و توزیع غذا است که از آغاز سال تحصیلی ۹۵، دو پیمانکار مجزا یکی جهت خرید مواد غذایی و  دیگری جهت طبخ و توزیع وعده های غذایی خواهیم داشت.

زمانی نژاد این تفکیک را سبب نظارت بیشتر بر  عملکرد پیمانکار ها عنوان کرد و افزود: پس از دانشگاه فردوسی دومین دانشگاه در منطقه هستیم که این تفکیک قراردادها  در آن صورت گرفته است.

زمانی نژاد یادآور شد: تحول دیگری که در سیستم تغذیه به وجود آمده است امکان ثبت کد تغذیه با دریافت شماره دانشجویی از حوزه ی آموزشی می باشد.

وی با اشاره به اینکه قیمت ژتون غذای دانشجویی برای سال جدید در صندوق رفاه دانشجویی تصویب شده و به دانشگاه ها ارسال خواهد شد خاطرنشان کرد: بر طبق این این مصوبه قیمت ژتون غذایی در سال جدید تحصیلی درصد بسیار کمی رشد داشته است.

مسئول اداره تغذیه دانشگاه در ادامه با تاکید بر اینکه در وعده های مختلف غذایی سرویس دهی اداره تغذیه متفاوت است، عنوان داشت: مجموعا اداره تغذیه دانشگاه در سه وعده غذایی (صبحانه -نهار -شام )  شش هزار غذا توزیع می کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نظارت بر فضاهای دانشجویی از جمله تریا، فروشگاه مواد غذایی، خبازی، کافی نت و … اختصاصا بر عهده اداره تغذیه می باشد، تصریح کرد: در نظر داریم با رفع برخی نواقص و مشکلات موجود، فضای مناسب تر و خدمات مطلوب تری را به دانشجویان ارائه دهیم.

زمانی نژاد در خاتمه تاکید کرد: از مسئولین دانشگاه به خصوص ریاست محترم، معاونت دانشجویی و مدیر دانشجویی که همواره با ارائه راهکارهای خوب و حمایت و پشتیبانی، اداره تغذیه دانشگاه را در راستای رسالت خود یاری دادند، سپاسگزاری می کنم.