رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزورای گفت: همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه حکیم سبزواری با برگزاری همایش بزرگ آشنایی با رشته های تحصیلی این دانشگاه، میزبان داوطلبان کنکور و والدین آنها خواهد .

دکتر امین کوشکی با اعلام این خبر افزود: همایش بزرگ آشنایی با رشته های تحصیلی، همزمان با ایام انتخاب رشته آزمون سراسری و به منظورکمک به داوطلبان سبزواری جهت انجام بهترین انتخاب برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش که با حضور روسای دانشگاه های شهرستان، اعضای هیات علمی و مشاوران مجرب کنکور برگزار خواهد شد، مهم ترین و به روزترین اطلاعات لازم درخصوص رشته های تحصیلی به شرکت کنندگان و خانواده های آنها ارائه خواهند شد.

رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزورای اظهار داشت: معرفی آینده شغلی رشته های تحصیلی برای داوطلبان و خانواده های آنها و تشریح و ارائه مهم ترین مؤلفه های مورد نیاز برای انتخاب هر یک از این رشته ها توسط مشاوران مطرح شهرستان از جمله بخش های این همایش است.

دکتر کوشکی با اشاره به اینکه این همایش به صورت کاملا رایگان برگزار می شود، اظهار داشت: همایش بزرگ آشنایی با رشته های تحصیلی روز پهارشنبه ۱۹ مردادماه ساعت ۹ صبح در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

گفتنی است جهت تسهیل در رفت و آمد داوطلبان گرامی و خانواده ها، سرویس ایاب و ذهاب از ساعت ۸/۳۰ صبح از میدان فهمیده به سمت دانشگاه برقرار خواهد بود.