به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر جواد حدادنیا رئیس دانشگاه حکیم سبزواری به مناسبت هفته دولت و روز کارمند پیامی را صادر کردند.
متن این پیام به شرح زیر است:
 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 
روزهای نخست شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه مردان بزرگ عرصه ی ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت، خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند، مزین به نام دولت گشته است.
باید گفت در نظام اسلامی، فلسفه وجودی دولت ها براساس خدمت ‌رسانی به ملت پایه ریزی شده است و همین مهم سبب گشته دولت مردان نظام اسلامی، از جایگاه ویژه‌ای در خدمت رسانی برخوردارباشند، همانانی که تمام همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است ،این رسالت چنان بزرگ و مهم است که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند؛” ذخیره معنوی دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوری اسلامی است.”
بدون تردید هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات دولت تدبیر و امید را در این برهه حساس از عمر نظام جمهوری اسلامی ارج نهیم، خدماتی که بی شک ثمره آن سالها ماندگار و فروزنده می ماند. بی شک یکی از ارکان این موفقیت ها نیروی انسانی و کارکنان دولت خواهند بود. تلاشگرانی که در سایه تدبیر و امید با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان به خصوص کارکنان و همکاران ارزنده دانشگاه حکیم سبزواری تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این بزرگواران در ارائه خدمات به مردم را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دکتر جواد حدادنیا

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری