دکتر علی اصغر مولوی، رییس دانشگاه حکیم سبزواری پیام تبریکی به مناسب فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هفته آغازین شهریور ماه در تقویم جمهوری ایران اسلامی به پاس یادآوری ایثار و مجاهدتهای شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر در تاریخ کشورمان مزین به نام دولت گشته است. پاسداشت این هفته در هر سال تجلی دستاوردهای خدمتگزاران ملت و نمادی از وحدت مردم و دولت است وحدت و همدلی که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت، خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر، چهارم شهریور، روز کارمند را به همه همکاران خدوم، دلسوز و متعهد دانشگاه حکیم سبزواری تبریک می‌گویم. بیش از سه دهه از حیات و فعالیت دانشگاه حکیم سبزواری در عرصه آموزش عالی کشور می‌گذرد و اگر تلاش و سخت‌کوشی شما کارکنان دلسوز نبود، امروز نمی‌توانستیم به عنوان دومین دانشگاه بزرگ و جامع شرق کشور بار سنگین آموزش عالی فرزندان سرزمینمان را بر عهده بگیریم، معتقدم ادامه این راه و دستیابی به موفقیت‌های جدید در بخش‌های مختلف علمی، آموزشی و پژوهشی میسر نخواهد شد مگر با همراهی، همدلی، همکاری و همگامی همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه حکیم سبزواری.

در پایان به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ، موفقیت همگان را در نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف و فهیم ایران سرافراز از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

دکتر علی اصغر مولوی
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری