به میزبانی هسته گزینش کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری کارگاه آموزشی”تحقیق۱” ویژه گزینشگران هسته های گزینش کارکنان دانشگاه های منطقه ۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دو نوبت صبح و بعدظهر یکشنبه ۱۴ بهمن ماه در تالار همایش های بین المللی بیهقی برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه دکتر مولوی، رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به مسئولیت حساس و مهم هسته های گزینش در دانشگاه ها بر فعالیت کارکنان این حوزه بر اساس حق مداری، همراه با رعایت رویه اعتدال و  اصل شایسته سالاری با دقت و صحت و مطابق با قانون و مقررات جهت به کارگیری نیروهای صالح، سالم و با توانایی بالا در جهت حفظ شان و منزلت محیط مقدس دانشگاه ها تاکید کرد.

سپس دکتر طزری مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب و تشکر از هیات رئیسه دانشگاه به جهت همکاری در برگزاری این کارگاه به شرکت کنندگان در کارگاه خیر مقدم گفتند.

گفتنی است در این کارگاه علاوه بر گزینشگران هسته های گزینش کارکنان دانشگاه های منطقه ۹وزارت علوم، گزینشگران هسته های گزینش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و آموزش و پرورش سبزوار نیز حضور داشتند.