معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ۶۲۴۰ داوطلب سبزواری در آزمون ۹۸ در شهرستان سبزوار و حوزه امتحانی دانشگاه حکیم سبزواری با هم رقابت می‌کنند.

دکتر محمدرضا معین فرد در گفتگو با روابط عمومی افزود: آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور روزهای پنج شنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ تیرماه در شهرستان سبزوار برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه حکیم سبزواری در برگزاری آزمون سراسری با بیان اینکه تعداد داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در شهرستان سبزوار ۷۳۱ داوطلب است، افزود: در آزمون امسال در گروه آزمایشی تجربی سه هزارو ۹۳ داوطلب، گروه آزمایشی علوم انسانی هزارو ۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی هنر ۵۲۸ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هم ۸۷۹ داوطلب در آزمون سراسری حوزه امتحامی سبزوار شرکت می‌کنند.

دکتر معین فرد افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه انجام شده است خاطرنشان کرد: کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری ۹۸ صورت گرفته و دانشگاه حکیم سبزواری از آمادگی کامل برخوردار است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه حکیم سبزواری خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام گرفته  در تلاشیم امسال نیز همانند سال‌های گذشته کنکور سراسری در دانشگاه حکیم سبزواری به نحوه مطلوب برگزار و بهترین خدمات به داوطلبان این آزمون ارائه شود.