1- سرویس مزاحم نشوید فعال است.
( در این حالت امکان تماس با شماره شما مقدور نمی باشد.)
 
 
2- سرویس انتقال تماس فعال است.
( در این حالت تمامی تماسها با شما به شماره مشخص شده انتقال می یابد.)
 
 
3- سرویس انتقال تماس فعال است.
( در این حالت فقط در صورت اشغال بودن خط شما تماسها به شماره مشخص شده انتقال می یابد.)
 
 
4- سرویس انتقال تماس فعال است.
( در این حالت فقط در صورت عدم پاسخگویی تماسها به شماره مشخص شده انتقال می یابد.)
 
 
5- سرویس انتقال تماس فعال است.
( در این حالت تمامی تماسها و در صورت عدم پاسخگویی، تماسها به شماره مشخص شده انتقال می یابد.)
 
 
6- صفحه کلید قفل می باشد.
( در این حالت هیچکدام از دکمه های تلفن کار نمی کند.)
 
 
7-  نیاز به ورود رمز صفحه کلید می باشد.
(در این حالت بایستی جهت باز کردن قفل صفحه کلید رمز را وارد کنید.)
 
 
8- اعلام پیغام صوتی جدید.
( در این حالت پیام صوتی خود را از طریق گوشی یا صفحه وب خود بررسی نمایید.)
 
 
9- اعلام پیغام  فوری.
( در این حالت پیام فوری خود را از طریق گوشی یا صفحه وب خود بررسی نمایید.)
 
 
10- اعلام پیغام صوتی و فوری جدید.
( در این حالت پیام صوتی و فوری خود را از طریق گوشی یا صفحه وب خود بررسی نمایید.)
 
 
11- ارتباط شبکه شما قطع می باشد.
( در این حالت ابتدا از ارتباط صحیح کابلهای شبکه خود مطوئن شده و سپس جهت رفع نقص با شرکت پشتیبانی به شماره تلفن 3596  تماس حاصل فرمایید.)
 
 
12- شما دارای تماس بی پاسخ جدید می باشد.
( در این حالت شما می توانید با استفاده از کلید راهبری رو به بالا و یا کلید اختصاصی فعال شده نسبت به مشاهده تماسها اقدام نمایید.)
 
 
13- تلفن در حال ثبت داده ها بر روی فلش می باشد.
( در این حالت تا پایان ثبت داده ها تامل نمایید.)
 
 
14- لطفا منتظر باشید.
( در این حالت تا دریافت پاسخ از تلفن قبل از شماره گیری منتظر باشید.)
 
 
15- گوشی دستی (هند ست) قطع می باشد.
( در این حالت کابل رابط هندست به گوشی را چک نمایید.)
 
 
16- بلندگو روشن می باشد.
 
 
17- هد ست وصل می باشد.
( در این حالت صدا  تنها از طریق هدست و نه گوشی انتقال می یابد.)
 
 
18- شما در حال شماره گیری می باشید.
 
 
19- تلفن شما در حال زنگ خوردن می باشد.
 
 
20- تماس جاری شما یک تماس ورودی می باشد.
( در این حالت فردی در حال تماس با شماست.)
 
 
21- تماس جاری شما یک تماس خروجی می باشد.
( در این حالت شما در حال تماس می باشید.)
 
 
22- عدم برقراری تماس.
( در این حالت بدلیلی تماس شما برقرار نگردیده، پس بررسی مجددا سعی نمایید.)
 
 
23- SRTP  فعال است
( این گزینه در حال حاظر برای تمامی تلفنها غیر فعال می باشد.)
 
 
 
24- بی صدا.
( در این حالت صدای شما قطع و به طرف مقابل ارسال نخواهد شد.)
 
 
25- انتظار مکالمه.
( در این حالت ارتباط شما بطور موقت قطع و برای طرف مقابل موزیک انتظار پخش می گردد.)
 
 
26- فعال کردن مکالمه
 
 
27- تماس کنفرانسی چند نفره.
( در این حالت شما در یک زمان در حال مکالمه با 3 نفر یا بیشتر می باشید.)
 
 
28- تلفن در حال ارتقاء نرم افزاری می باشد.
در این حالت لازم است از تلفن استفاده نشدهو کابل برق آن قطع نگردد.)