باسمه تعالی

 
 

قابل توجه همکاران گرامی

 
 

با عنایت به تغییر برخی سیستم های مخابراتی از دیجیتال به Voip که منجر به تغییر برخی شماره های دانشگاه از جمله دانشکده های فنی، نفت و پتروشیمی، تربیت بدنی، خوابگاهها و … گردیده و همچنین تغییر شماره های شهرستان سبزوار، شما می توانید جهت دسترسی به آخرین شماره تلفنهای دانشگاه و شهرستان ، آخرین اطلاعیه ها و اطلاع از نحوه کار گوشی های جدید به بخشهای مختلف همین سایت مراجعه فرمایید.

 
 

همچنین خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمایید:

 
 

1- پیش شماره 400 دانشگاه به 4401 تغییر نموده است. لذا شما می توانید با افزودن پیش شماره 4401 به ابتدای هر داخلی بطور مستقیم از تمامی نقاط ایران با داخلی مورد نظر ارتباط برقرار نمائید.

 

2- با دانلود دفترچه تلفن از این بخش و قراردان آن بر روی صفحه دسکتاپ خود، تمامی شماره های مورد نیاز شما با آخرین تغییرات همیشه در دسترستان خواهد بود.

 

3- برای اطلاع از تغییرات شماره های شهرستان و نرخ هزینه ها به بخش اطلاعیه ها در صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

4-برای مشاهده کامل بخش های مختلف سایت، تنها از  نرم افزار FireFox  استفاده نمایید.

 

5- از آنجا که گوشی های voip تنها امکان ذخیره 500 شماره تلفن در خود را دارد، لذا امکان ذخیره تمامی شماره های پردیس دانشگاه در تلفن میسر نمی باشد.

 

6- با عنايت به اينكه اين گوشی ها دارای سیستم عامل بوده و روشن و خاموش کردن مداوم آن باعث کاهش عمر و آسیب جدی به دستگاه تلفن خواهد شد، لذا بایستی پریز این گوشی ها جدا از کامپیوتر تعبیه گردیده و جز در هنگام مرخصی ها و یا تعطیلات میان مدت و چند روزه، از خاموش نمودن مداوم و قطع برق روزانه دستگاه تلفن جداً خودداري گردد.

 

7- نظرات خود را جهت اصلاح دفترچه تلفن (از قبیل نام، عناوین، سمت، محل کار و … ) از طریق مخابرات دانشگاه (آقای لندرانی داخلی 3001 و 3002) و یا از طریق همین سایت، بخش  ارسال نظرات و دیدگاهها  ارسال نمایید. یقینا در اسرع وقت مطالب بررسی و اقدام لازم در این خصوص بعمل خواهد آمد.

 

 8- جهت  پشتیبانی و رفع مشکل تلفنهای VOIP می توانید با شماره های 2883 و 2884 تماس حاصل فرمایید.

 
 
 
 
 

                                                                                                                                            با تشکر:

                                                                                                                                 مدیریت مخابرات دانشگاه