برگزاري مراسم روز زن و تجليل از بانوان همکار دانشگاه

به ميمنت فرا رسيدن زاد روز با سعادت صديقه کبري، بانوي دو عالم فاطمه زهرا(س) و ميلاد بنيانگذار انقلاب اسلامي، حضرت امام راحل(ره)، مراسمي با حضور بانوان همکار دانشگاه، رياست، رئيس دفتر نهاد و برخي ديگر از مسئولان در تالار اجتماعات برگزار شد.

در اين مراسم پس از تلاوت کلام ا… مجيد، آقاي دکتر محمديان، رئيس دانشگاه ضمن عرض تبريک به مناسبت اين ايام خجسته، وجود تفاوت ميان زن و مرد را امري طبيعي دانست و متذکر شد که براساس آيات و کلام خدا همانا برترين افراد، با تقواترين آنان است.

دکتر محمديان همچنين با اشاره به کمالات حضرت فاطمه زهرا (س)، ايشان را الگويي عملي براي زنان مسلمان دانست و بر استحکام مباني خانواده با تأسي از منش والاي آن حضرت تأکيد کرد.

سپس حجت الاسلام و المسلمين، خاتمي، رئيس دفتر نهاد دانشگاه نيز ضمن عرض تبريک اين اعياد خجسته، با اشاره به نظريات حضرت امام راحل(ره)، يادآور شد که ايشان حق عظيمي بر گردن تک تک ما و خصوصاً زنان جامعه ايران اسلامي دارند چرا که با ديدگاه هاي روشني بخش خود حضور زنان را در تمامي عرصه ها قوت و جايگاه آنان را تعالي بخشيدند.

وي همچنين با اشاره به سوره هاي قرآن مجيد، جايگاه زن را چنان والا دانست که حتي سوره اي نيز با همين عنوان(سوره نساء) در قرآن مجيد بر پيامبر (ص) نازل شده است.

در پايان مراسم نيز هدايايي به رسم تقدير و يادبود از طرف دفتر رياست و دفتر نهاد دانشگاه به بانوان همکار اهدا گرديد.