نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی به انجام رسید

pajuhesh

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، از ۲۳ لغایت ۲۶ دیماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

دانشگاه حکیم سبزواری نیز با مجموعه ای از دستاوردهای علمی، پژوهشی و برخی اختراعات اعضای هیأت علمی در این نمایشگاه حضور فعالانه ای داشت.

دکتر احسان امیری راد، مدیر مرکز کارآفرینی و ارتباط علمی با جامعه دانشگاه، هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارائه خلاصه ای از دستاوردهای پژوهشی و معرفی جایگاه و توانمندی های دانشگاه حکیم سبزواری در زمینه های گوناگون جهت ارائه خدمات پژوهشی به ارگان های مختلف و برگزاری نشست های مشترک با مسئولین نهادهای ذیربط از قبیل پارک علم و فناوری خراسان، دفتر پژوهش و توسعه شهرداری مشهد، مرکز منطقه ای نخبگان و … عنوان کرد.

غرفه دانشگاه حکیم طی چند روز برگزاری نمایشگاه مورد بازدید مسئولین مختلفی از استان از جمله مهندس رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، دکتر علم الهدائی، رئیس پارک علم و فناوری، خانم مهندس علیرضائی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسینی، مدیر کل اجتماعی استانداری و تعدای دیگر از مدیران و مسئولان استان قرار گرفت.

در همین راستا ریاست محترم دانشگاه نیز در روز افتتاحیه، ضمن بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه دانشگاه و عرض خداقوت، رهنمودهای لازم را جهت هر چه بهتر ارائه کردن دستاوردهای ارائه شده به منظور آشنایی مسئولان و آحاد مردم با توانمندی های دانشگاه، به همکاران مسئول غرفه ارائه نمود.

در برگزاری این نمایشگاه در کنار آقای دکتر امیری راد، آقای مهندس قانعی، مسئول مرکز رشد دانشگاه نیز زحمات بسیاری متقبل گردیدند که قابل تقدیر است.