مقالۀ دکتر سید محمدرضا امیریان دانشیار و عضو هیات علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان
“Understanding EFL teachers’ formative assessment literacy: insights from a mixed-methods study
در مجلۀ معتبر بین المللی Language Testing in Asia منتشر شد. این مجله دارای نمایه JCR می باشد و در بین مجلات چارک اول، Q1 قرر دارد.این پژوهش به بررسی تأثیر عوامل مختلف مانند سن و سابقه تدریس بر سواد ارزیابی تکوینی معلمان زبان انگلیسی در ایران پرداخته و یافته های آن میتواند به بهبود شیوه های آموزشی و ارزیابی در کلاسهای زبان کمک کند.
برای مطالعه بیشتر، از طریق لینک زیر به اصل مقاله مذکور دسترسی خواهید داشت
https://languagetestingasia.springeropen.com/articles/10.1186/s40468-025-00363-y