رزومه(CV)
v مشخصات فردي:
نام خانوادگي: كيذوري
نام: اميرحسين
پست الكترونيكي: akayzouri@gmail.com
v سوابق تحصيلي:
– رتبه اول آزمون ورودي دكتري رشته ” آموزش عالي” دانشگاه شهيد بهشتي(1387)
– رتبه اول خروجی دكتري رشته ” آموزش عالي” دانشگاه شهيد بهشتي(1392)
– كارشناسي ارشد رشته برنامهريزي آموزشي، دانشگاه تهران، 1379
v سوابق شغلي و حرفهاي:
1- عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری (از سال 1392)
2- مدیر برنامه، بودجه، تشکیلات و بهره وری دانشگاه فناوری های نوین سبزوار(از سال 1392)
3- عضو هیات نظارت و ارزیابی دانشگاه حکیم سبزواری (1393)
4- کارشناس معاونت برنامهريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري (سازمان مديريت و برنامهريزي كشور سابق) (از سال 1380 تا سال 1391)
5- كارشناس ارزيابي مركز مطالعات آموزش پزشكي دانشگاه علوم بهزيستي و توابخشي تهران (از سال 1378 تا سال 1380)
v سوابق علمي- اجرايي:
– عضو اصلي كار گروه تخصصي آموزش (گروه آموزش عالي) تدوين برنامه پنجم در وزارت علوم تحقيقات و فناوري (1387و1388)
– عضو كميته مشورتي تدوين برنامه پنجم توسعه بخش آموزش عالي كشور (در مؤسسه پژوهش و برنامهريزي در آموزش عالي) (سال 1386)
– عضو كميته اعتباربخشي مراكز علمي كاربردي جهاد كشاورزي (از 81 تا 84)
– عضو همكار هسته پژوهشي ” پژوهشهاي ميان رشته اي در آموزش عالي “. در گروه علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه شهيد بهشتي.
– اجرای کارگاه آموزشی « فرایندهای اجرایی نظام جامع ارزشیابی و تضمین کیفیت دانشگاهی» ویژه مدیران دانشگاه حکیم سبزواری (29/6/89)
– اجرای کارگاه های آموزشی متعدد با موضوع ازیابی درونی و اعتبار سنجی در نظام های آموزشی.
v طرحهاي پژوهش انجام شده:
1- طراحي الگوي مناسب براي ارزيابي دروني گروه آموزشي پرستاري دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي به منظور ارتقاء كيفيت آموزشي (عنوان پايان نامه كارشناسي ارشد)
2- طراحی مدل توسعه برنامه های میان رشته ای در نظام دانشگاهی ایران با تاکید بر علوم انسانی (عنوان رساله دکتری)
3- طراحي و تدوين رويكرد مناسب تخصيص بودجه دانشگاههاي ايران براساس شاخصهاي كيفيت نظام دانشگاهي (مجري) (كارفرما: دانشگاه تربيت مدرس)
4- طراحي الگوي اعتباربخشي بخش مهندسي شيمي دانشگاه تربيت مدرس (عضو گروه مجري)
5- بررسي و بهينه سازي الگوي اعتباربخشي براي بكارگيري در ارزيابي دورههاي آموزشي مراكز آموزشي مجري دورههاي علمي كاربردي وزارت جهاد كشاورزي (عضو گروه مجري)
6- بررسي روند مديريت بخش آموزش عالي طي برنامههاي اول، دوم و سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران (همكار طرح) (كارفرما: شوراي عالي انقلاب فرهنگي)
7- طراحي و تدوين الگوي ارزيابي دروني مراكز دانشگاه پيام نور (عضو گروه مجري) (كارفرما: دانشگاه پيام نور)
8- نيازسنجي آموزشي كاركنان سازمان مديريت و برنامهريزي كشور (همكار اصلي)
9- طراحي و تدوين بستههاي آموزشي مشاغل تخصصي سازمان مديريت و برنامهريزي كشور (همكار اصلي)
10- طراحي و تدوين پودمانهاي آموزشي تخصصي و عمومي كاركنان سازمان مديريت و برنامهريزي كشور (همكار اصلي)
11- تعيين نيازهاي آموزشي مديران سازمان مديريت و برنامهريزي كشور و احصاء پودمانهاي آموزشي (مسئول پروژه)
12-ارزيابي اثربخشي و كيفيت آموزشهاي ضمن خدمت سازمان مديريت و برنامهريزي براساس الگوي TQM (مسئول پروژه)
13-بررسي و آسيب شناسي وضعيت موجود برنامهريزي و اثربخشي دورههاي آموزشي كوتاهمدت و طراحي الگوي مطلوب (مسئول پروژه)
14-آسيب شناسي رويهها وروشهاي اجرايي آموزشي (همكار طرح)
15-طراحي و تدوين روشهاي اجرايي آموزشهاي ديداري و شنيداري سازمان مديريت و برنامهريزي (همكار طرح)
16-تدوين برنامه جامع آموزش سازمان مديريت و برنامهريزي كشور (همكار طرح)
17-طراحي الگوي نظام آموزش و توانمندسازي كاركنان براساس مباني، ابعاد و محورهاي توسعه اسلامي ايراني
18-مهر محمدی، محمود، موسی پور نعمت اله و کیذوری، امیر حسین(1391) ظرفیت های بین رشتگی در علوم انسانی. (انجمن مطالعات برنامه درسی، مجری) و ( معاونت علمی و فناوری ریس جمهور، کارفرما)
19- ارزیابی درونی گروه فقه و اصول جامعه المصطفی (ص) العالمیه (مجری طرح)
20- تدوین برنامه راهبردی پنجساله دانشگاه حکیم سبزواری (مجری دوم طرح)
v مقالههاي علمي _ پژوهشي
1- كيذوري، امير حسين (1386). معرفي برخي شاخصهاي كيفيت نظام دانشگاهي براي استفاده در بودجهريزي دانشگاهي. فصلنامه پژوهش و برنامهريزي در آموزش عالي؛45، 57-85
2- كيذوري، امير حسين و همكاران (1388). تاثير ارزيابي دروني بر ارتقاء كيفيت آموزشي و پژوهشي. فصلنامه پژوهش پرستاري؛ شماره 8 و9، 105-114
3- نوروز زاده، رضا؛ فتحي واجارگاه، كورش؛ كيذوري، امير حسين (1388). تحليل محتوايي اسناد فرادستي و معين به منظور استنتاج سياستهاي برنامه هاي توسعه پنجم بخش آموزش عالي ،تحقيقات و فناوري. فصلنامه پژوهش و برنامهريزي در آموزش عالي. 53، 29-51
4- کیذوری، امیر حسین و مهر محمدی، محمود(1389) شاخص های ارزیابی کیفیت میان رشته ای های دانشگاهی؛ ابزاری برای برنامه ریزی. مطالعات میان رشته ای در آموزش عالی. 6، 89-113
5- کیذوری، امیر حسین؛ یمنی، محمد؛ مهر محمدی، محمود و ابوالقاسمی، محمود(1392) مفهوم پردازی توسعه برنامه های میان رشته ای از منظر پیچیدگی سیستم دانشگاهی. فصلنامه مطالعات برنامه ریزی آموزشی. 1، 131-161
v مقاله ارائه شده در همايش : (پذيرفته شده براي ارائه سخنراني)
1- كيذوري ، امير حسين و علم الهدي ، جميله (1388) . واکاوی برنامه های درسی ميان رشته ای دانشگاهی؛ موانع و پيش نياز ها. نهمين همايش انجمن مطالعات برنامه درسي. برنامه ريزي درسي در آموزش عالي . 29 و 30 مهر ماه. دانشگاه تبريز.
v مقالههاي علمي _ ترويجي
1- كيذوري ، امير حسين و همكاران (1388) سيستمهاي اطلاعات مديريت؛ ابزاري كارآمد در برنامه ريزي توسعه آموزش عالي. نامه آموزش عالي.8؛ 9-35
v کتاب
1- كيذوري ، امير حسين و سایرین (1388). پودمان های آموزشی تخصصی کوتاه مدت کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور. (کتاب حاصل طرح پژوهشی است که به صورت گروهی به انجام رسیده است).