همايش1خانم قليچي
دكتر
اكبري
به همت دانشكده معماري و شهرسازي و انجمن علمي معماري نشست هم انديشي با موضوع  توسعه گردشگري منطقه با حضور حمعي از مسئولين استان و شهرستان و اساتيد و دانشجويان سطح شهر در تاريخ 9/9/94 در سالن آمفي تئاتر دانشكده مهندسي نفت از ساعت 8 الي 12 برگزار گرديد.در ابتدا آقاي دكتر سياوش پور رئيس دانشكده پيرامون ضرورت و اهميت توجه به ميراث فرهنگي و تاكيد بر پياده راه ها در محدوده مركزي شهر سخنراني نمودند.
سپس جناب آقاي دكتر محسني نماينده محترم مردم سبزوار در مورد اهميت و ارتقا گردشگري در سبزوار به ايراد سخن پرداختند .
همچنين خانم دكتر قليچي پور و خانم دكتر اكبري در اين رابطه سخنراني نمودند .
در انتها به مدت 90 دقيقه جلسه پرسش و پاسخ ميان دانشجويان و مسئولين و اساتيد برگزار گرديد كه به مباحثه و بررسي چالش هاي موجود و پيش رو پرداختند و مسئولين شهري اظهار اميد واري كردند كه استمرار اين جلسات قطعاً به ارتقا و رشد سيستم هاي موجود مديريت شهري كمك شاياني را خواهد كرد .
جلسه پرسش و پاسخ با حضور آقايان دكتر طالبي شهردار محترم سبزوار،مهندس تعصبي رئيس محترم شوراي شهرستان ،دكتر سليماني رئيس محترم ميراث فرهنگي و گردشگري سبزوار ، آقاي كرامت رئيس محترم شوراي شهر سبزوار ، آقاي مهندس فوجي عضو شوراي شهر ،دكتر سياوش پور ،خانم دكتر قليچي پور و خانم دكتر اكبري ، آقاي دكتر معصومي و آقاي عبدالله زاده برگزار گرديد.
سپس اعضاي مديريت شهري به اتفاق رياست دانشكده و جمعي از اعضاي انجمن علمي بازديد ميداني را از خانه مشهدي ها و سراي معمار زاده انجام دادند .