درمورخ 96/12/05، جلسه ای به منظور انتخاب رئیس دانشکده معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه، معاون اداری و مالی وکلیه ی اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده تشکیل و در نهایت رئیس دانشکده انتخاب شد.
ابتدا دکتر علی اصغر مولوی رئیس دانشگاه، ضمن خیر مقدم به همکاران و تقدیر و تشکر از دکتر بهرام سیاوش پور در زمان تصدی مسئولیت،  شرایط و احراز رئیس دانشکده را اعلام و انتخاب رئیس دانشکده ها را بر پایه ی خرد جمعی، دمکراسی و انتخابات بیان نمودند. ایشان علاوه بر اشاره به توانمندی های این دانشکده در جامعه به استفاده از فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت در زمینه ی ارتباط با جامعه تأکید نمودند.
دکتر بهرام سیاوش­ پور معاون کنونی اداری ومالی دانشگاه و رئیس پیشین دانشکده، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی همکاران در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی دانشکده برای اعضای حاضر درجلسه آرزوی توفیقات روز افزون نمود. در انتها با اجماع کامل حاضرین در جلسه، دکتر حسن استاجی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی معماری، به عنوان رئیس جدید دانشکده انتخاب گردید. دکتر حسن استاجی با ابراز تشکر از اعتماد اعضا به بیان برنامه های پیشنهادی خود پرداخت. وی دانش آموخته ی رشته ی دکترای معماری از کشور اتریش می باشد.