سومین دوره طرح مکتب حبیب ( ترویج کنندگان مکتب شهید سلیمانی)  با حضور امام جمعه سبزوار، رئیس دانشگاه، دبیر جبهه مقاومت دانشگاهیان و اساتید دانشگاهی خراسان رضوی در تالار همایش بین المللی بیهقی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

مسئول کانون بسیج اساتید شهرستان سبزوار در حاشیه این نشست بیان کردند: این طرح در روزهای اول و دوم شهریور با میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد و اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی در کارگاه های اساتید مختلف از جمله آقای دکتر سعد الله زارعی (کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا) و دکتر جلال امینی (معاون تبیین و گفتمان سازی بسیج اساتید استان)  شرکت کردند.

ایشان با اشاره به اینکه طرح مکتب حبیب یکی از بهترین طرح هایی است که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه ها پایه گذاری شد افزودند: کلیدواژه راهبردی «مکتب حاج قاسم» را می‌توان جامع‌ترین و راهبردی‌ترین نوع نگاه به شخصیت سردار شهیدمان دانست. همانطور که دیده و شنیده‌اید یکی از نکات عمیقی که رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ به تشریح و تبیین آن پرداختند، طرح کلیدواژۀ «مکتب حاج قاسم» بود.

ایشان چهار رکن اصلی ولایت‌مداری، اخلاص، مقاومت در مقابل دشمنان و فروتنی و مهربانی نسبت به ضعفا را از ارکان «مکتب حاج قاسم» دانستند و ابراز امیدواری کردند این طرح بتواند در سال های اتی بیش از پیش افکار حاج قاسم سلیمانی را تشریح کند.