جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، کشتن انسان‌های بی دفاع، بمباران و تخریب سازمان‌یافته بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی و حمله به خبرنگاران به بهانه واکنش به حمله گروه‌های مقاومت، هرگز با موازین انسانی و قواعد بین المللی سازگار نبوده و نیست. تاریخ سراغ ندارد که حکومت یا رژیمی بدون توجه به معیار‌های اخلاقی، و مقررات جهانی زنان، کودکان، سالخوردگان را هدف قراردهد، یا بمب بر سرانسان‌های بی پناهی بریزد که به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پناه آورده اند، ننگ چنین رفتار‌های شنیع با توسل به دروغ و تبلیغات پاک نخواهد شد.
مایه بسی شگفتی است که نهاد‌ها و مجامع بین المللی و حقوق بشری و مدعیان دموکراسی در جهان در مقابل ددمنشی، خشونت و جنایت هولناک علیه بشریت سکوت پیشه کرده و تاکنون از اعلام مواضع روشن و صریح خودداری ورزیده اند.
شک نباید کرد که کشتن انسان‌های بی دفاع، بی سلاح و شهروندان عادی نشانه بارز درنده خویی و ددمنشی است. هدف قرار دادن خبرنگاران، فعالان رسانه و حمله به دفاتر خبری مصداق نقض قوانین بین المللی است.
بسیج کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه، کشتار‌های بی رحمانه، برخورد‌های غیرانسانی با اسرا، بمباران‌های ویران‌کننده به بیمارستانها، مراکز درمانی، مناطق مسکونی، محاصره ظالمانه مردم، قطع آب و برق منطقه و محدودیت در انتقال غذا و دارو به غزه را محکوم کرده و از همه کشور‌ها و مجامع بین المللی می‌خواهد با استفاده حداکثری از ابزار‌های قانونی به کشتار مردم مظلوم پایان دهند.