Microsoft

 
 
مایکروسافت بزرگترین شرکت ارائه نرم افزار رایانه در دنیاست و پرفروشترین محصولات مایکروسافت، سیستم عامل”ویندوز ” و نرم افزار ” آفیس ” در دنیا می باشد. شرکت مایکروسافت ابتدا کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نام های بیل گیتس و پل جی آلن شروع کرد و اکنون با حدود 12 هزار نفر کارمند یکی از اصلی ترین شرکت های نرم افزار و مهندسی شبکه جهانی می باشد.
شرکت مایکروسافت دارای دوره های آموزشی فراوانی است. تخصص یک مهندس مایکروسافت در طراحی، برنامه ریزی، هدایت و اشکال یابی شبکه های کامپیوتری مبتنی بر سیستم عامل ویندوزاست. دوره های اصلی شرکت مایکروسافت در دوره ی مهندسی شبکه MCT، MOS، MCP، MCSE، MCSD، MCSA، MCDBA و MCDST می باشد.

شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگترین تولید کننده نرم افزار در دنیا شناخته می شود با توجه به گوناگون بودن محصولات این شرکت ،افراد برای کارکردن و استفاده از این محصولات نیاز به دانش و تجربه دارند که این دانش و تجربه در قالب دوره های آموزشی مایکروسافت حاصل می شود. دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری با توجه به دانش و تجربه افراد متخصص در زمینه شبکه های مایکروسافت دوره های زیر را طبق سرفصل های استاندارد این شرکت برگزار می کند
1. MCSE 2016
تعریف دوره ها:
مدارک مایکروسافت یکی از مهمترین مدارک در زمینه مدیریت  شبکه های محلی بوده و امروزه فرض تمام مهندسین شبکه براین اساس است که متخصصین IT به صورت پیش فرض  از این دانش برخودار می باشند.
اهداف این دوره :
این مدرک به افراد توانائی مدیریت شبکه های مبتنی بر سرور مایکروسافت را می دهد
مزایای دوره:
آشنایی و مدیریت  سرور های مبتنی بر Server
تسلط بر سرویس های مختلف Server
مشاغل دوره:
مدیران شبکه  ،  مهندسین شبکه  ،  مسئولین پشتیبانی شبکه  ،  تکنسین های شبکه ، مشاورین   و   مدیران سیستم های شبکه
کلیه علاقه مندان به مباحث شبکه