اطلاعیه های آموزشی ویژه تحصیلات تکمیلی

جدید ترین اطلاعیه های تحصیلات تکمیلی :

ارتباط با دفتر تحصیلات تکمیلی 

شماره تلفن مستقیم : 44012848-051

آدرس پست الکترونیک

ece.grad@hsu.ac.ir

دکتر سمانه سادات سجادی

دبیر تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر


اطلاعیه شماره 29 :  قابل توجه کلیه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی :دانشجویان محترم چنانچه در بازه زمانی مقرر و سنوات تحصیلی مجاز،  مطابق آیین نامه آموزشی مربوطه،  فارغ التحصیل نمی شوند و نیاز به تمدید سنوات تحصیلی دارند حد اقل  45 روز قبل از شروع نیمسال تحصیلی درخواست تمدید سنوات خویش را  تکمیل و ارسال نمایند. (دانشجویان کارشناسی ارشد برای تمدید نیمسال ششم از طریق پورتال دانشجویی و برای نیمسالهای هفتم به بعد لازم است فرم درخواست از کمیسیون موارد خاص تکمیل و ارسال نمایند و دانشجویان دکتری صرفا از طریق فرم درخواست از کمیسیون موارد خاص دانشگاه اقدام نمایند). چنانچه درخواست تمدید سنوات به موقع ارسال نگردد،  پورتال این دسته از دانشجویان بسته خواهد شد و امکان انتخاب واحد به موقع نخواهد بود. بدیهی است که در این صورت دانشجو ملزم به  پرداخت  هزینه انتخاب واحد با تاخیر خواهد بود.

اطلاعیه شماره 28 :(برگزاری متمرکز سمینارها ):
قابل توجه دانشجویان ورودی 97 و ماقبل مقطع کارشناسی ارشد که در نیمسال جاری واحد درسی سمینار را اخذ نموده اند :طبق اطلاعیه های قبلی سمینارهای نیمسال جاری بصورت متمرکز در تاریخ های 15 و 16 و 17 دیماه 98 برگزار خواهد گردید . 
حضور دانشجویان در جلسات سمینار بسته  به رشته و گرایش الزامی است و حضور و غیاب انجام میشود. 


اطلاعیه شماره 27 :قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد 97  :

لیست دانشجویانی که پروپوزال آنها مورد تایید و تصویب شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده قرار گرفت بر روی سایت دانشکده قرار گرفت – دانشجویان محترمی که پروپوزال آنها به تصویب دانشکده رسیده است مجاز هستند  با تایید اساتید راهنما نسبت به ثبت پروپوزال خود تا نیمه آبان ماه  درسایت ایرانداک اقدام نمایند . لازم و ضروری است این دانشجویان نسبت به ارسال کد ایرانداک به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشکده تا تاریخ مقرر (15 آبان ماه)  اقدام نمایند . همچنین مجاز خواهند بود حداقل پنج ماه پس از تایید پورپوزال خود در دانشکده (۲۳ شهریور ۹۸) نسبت به دفاع از پایان نامه خود اقدام نمایند .

تذکر 1 :سایر دانشجویانی که در موعد مقرر پرپوزال خود را ارسال نکردند و به جلسه 23 شهریور 98 نرسید ، مجاز به اخذ واحد پایان نامه شدند ولی پروپوزال آنها در جلسه بهمن ماه 98 تحصیلات تکمیلی دانشکده  مطرح و پس از تصویب در این جلسه مجاز به ثبت پروپوزال خود در ایرانداک و صد البته پنج ماه پس از تایید قادر به دفاع از پایان نامه خود خواهند بود.

تذکر2 : شرط لازم و ضروری دفاع از پایان نامه احراز حداقل معدل 14 به شرط  گذراندن تمامی واحد های تئوری و واحد عملی سمینار خواهد بود .
لیست پروپوزالهای مصوب دانشکده

اطلاعیه شماره 26 :به اطلاع می رساند آخرین مهلت دفاع از پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی تاریخ 1398/06/31 می باشد و دانشجویان بایستی قبل از دفاع نتیجه همانند جویی را به کارشناس تحصیلات تکمیلی گروه ، استاد راهنما و نماینده تحصیلات تکمیلی ارائه نمایند و هنگام تسویه حساب یک نسخه نیز  به تحصیلات تکمیلی جهت درج در پرونده ارائه نمایند.  دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید بعد از دفاع ، حتما فایل پایان نامه خود را در سامانه ایران داک بارگذاری نمایند تا انجام امور تسویه حساب برای ایشان میسر باشد .

با تشکر



اطلاعیه شماره 25 : قابل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قصد برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه یا رساله دکتری خویش را دارند : طبق روال سنوات قبل آخرین مهلت برگزاری جلسات دفاع 31 شهریور ماه 1398 می باشد .


اطلاعیه شماره 24 : قابل توجه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی مهرماه 97 دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر (کلیه گرایش ها):

با توجه به مصوبه شورای تخصصی تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق آخرین مهلت ارایه پروپوزالهای مربوط به پایان نامه های کارشناسی ارشد 5 شهریور ماه 1398 می باشد . این زمان غیر قابل تمدید بوده و درصورت عدم ارسال به موقع پروپوزال، شما قادربه انتخاب واحد درس پایان نامه نخواهید بود . جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دانشکده و یا دفتر تحصیلات تکمیلی (اتاق241 -کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده) مراجعه نمایید.
دیگر تاریخ ها:

  • آخرین زمان ثبت پروپوزال در سایت ایرانداک پایان مهرماه 1398
  • ارائه سمینارها به صورت متمرکز و نمایش پوستر دیماه 1398

اطلاعیه شماره 23 : (مهم) :به استحضار می‌رساند آخرین مهلت دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) درنیمسال  جاری 30/ بهمن/ 1397 می‌باشد؛ بدیهی است تاریخ فوق قابل تمدید نمی‌باشد.

ضمنا انجام فرایند همانند جویی و ارائه نامه ایران داک برای اعلام درصد همانندی پایان نامه به نماینده تحصیلات تکمیلی در جلسه دفاع ضروری بوده و دفاع دانشجویان قطعا منوط به ارائه مدرک همانند جویی قابل قبول مطابق مصوبه مربوطه می باشد.
تذکر مهم:دانشجویان محترم لازم است  حداقل یک ماه قبل از دفاع،  از کامل بودن تمامی مدارک  و عدم وجود نقص در  پرونده آموزشی خویش در حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه اطمینان حاصل نمایند. برای این منظور می توانند به کارشناسان محترم  حوزه تحصیلات تکمیلی،  سرکار خانم حسین زاده و جناب آقای فرید نیا،  مراجعه و از عدم نقص در مدارک خود کسب اطمینان نمایند. بدیهی است که نقص در مدارک،  قطعا فرایند فراغت از تحصیل دانشجویان پس از دفاع را با مشکلات جدی  مواجه خواهد ساخت.


اطلاعیه شماره 22:(برگزاری متمرکز سمینارها ):قابل توجه دانشجویان ورودی 96 و ماقبل مقطع کارشناسی ارشد که در نیمسال جاری واحد درسی سمینار را اخذ نموده اند :طبق اطلاعیه های قبلی سمینارهای نیمسال جاری بصورت متمرکز در تاریخ های 16 و 17 و 18 دیماه 97 برگزار خواهد گردید . جهت اطلاع از عناوین و زمانبندی سمینارها  به لینک زیر رجوع نمایید . 

زمانبندی سمینار 96

حضور دانشجویان در جلسات سمینار بسته  به رشته و گرایش الزامی است و حضور و غیاب انجام میشود. 


اطلاعیه شماره 21 :  آخرین زمان ارایه پروپوزالها برای دانشجویان ارشد ورودی 96 و ماقبل که در نیمسال مهر ماه 97 موفق به اخذ واحد پایان نامه نشده اند 25 ام دیماه 97 تعیین گردید و دانشجویان ملزم به ارائه پروپوزالهای خود تا تاریخ تعیین شده می باشند. دانشجویان محترم لازم است فایل ورد پروپوزال خود را به آدرس پست الکترونیک تحصیلات تکمیلی تا تاریخ تعیین شده ارسال نمایند . در صورت عدم ارسال پروپوزالها واحد پایان نامه در پیش انتخاب انها قرار داده نمیشود .

ضمنا متذکر می گردد شرط احراز معدل حداقل 14 به ازای گذراندن 24 واحد تئوری شرط اولیه و لازم جهت اخذ واحد پایان نامه می باشد.


اطلاعیه شماره 20 :(ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 96 و دانشجویان ارشدی که در نیمسال جاری واحد درسی سمینار را اخذ نموده اند):
 قابل توجه دانشجویان محترم بنا بر مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر سمینارهای کارشناسی ارشد دانشجویان ورودی 96 و سایر دانشجویان ارشدی که این واحد درسی را اخذ نموده اند به صورت متمرکز در مورخ 16 و  17 و 18 دیماه 97 برگزار میگردد. نحوه ارزشیابی بسته به ارایه حضور ی و با کیفیت مطلوب می باشد .

نحوه زمانبندی و چکونگی ارایه ها متعاقبا اعلام می گردد.

ضمنا حضور سایر دانشجویان در سر جلسه ارایه ها الزامی می باشد.


اطلاعیه شماره 19 :(ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1397):
انتخاب واحد دروس جبرانی برای دانشجویان کارشناسی ارشد 97 الزامی بوده و دانشجویان گرامی طبق گرایش قبولی باید در مورخ 11 مهرماه 97 نسبت به انتخاب واحد جبرانی خود اقدام نمایند. واحدهای مذکور به شرح زیر می باشد :

  • مهندسی برق گرایش مجتمع  و گرایش افزاره ها و نانو الکترونیک : الکترونیک 3 و فیزیک الکترونیک  به ارزش سه واحد 

نکته: چنانچه دانشجویان گرامی این واحد های درسی را در مقطع کارشناسی گذرانده اند نیازی به اخذ آن ندارند.

  • مهندسی برق گرایش الکترونیک قدرت و گرایش سیستم های قدرت : گذراندن دو درس از سه درس زیر به ارزش سه واحد

دروس الکترونیک صنعتی     ماشین های الکتریکی 3      تحلیل سیستمهای انرژی الکتریکی2
نکته: چنانچه دانشجویان گرامی این واحد های درسی را در مقطع کارشناسی گذرانده اند نیازی به اخذ آن ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 85 = 87