۱) سازماندهی فعالیتهای اجرائی و تقسیم کار و تعیین وظائف و حدود مسئولیت و اختیارات و احدهای تحت سرپرستی با هماهنگی مدیریت امور اداری .
۲) نظارت کامل بر ادارات و واحدهای تابع وارائه خط مشی های مناسب با هماهنگی مدیر امور اداری .
۳) مطالعه و بررسی آئین نامه ها و دستور العمل های ارجاع شده و نظارت بر اجرای دقیق آن از طریق ادارات و واحدهای تابعه .
۴) نظارت بر حضور و غیاب و مرخصی کارکنان و کنترل ورود و خروج آن به طریق مقتضی .
۵) نظارت بر امور رفاهی کارکنان و پیگیری مسائل مربوط به آن و مهد کودک دانشگاه .
۶) شرکت در کمیسیونها ، سمینارها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .
۷) برگزاری جلسات شورای اداری و ارسال صورتجلسات مربوط و پیگیری اجرای مصوبات آن .
۸) انجام سایر امور محوله .