وظائف

۱)     سازماندهی فعالیتهای  اجرائی و تقسیم کار و تعیین وظائف  و حدود مسئولیت و اختیارات و احدهای تحت سرپرستی با هماهنگی مدیریت امور اداری .
۲)      نظارت کامل بر ادارات و واحدهای تابع وارائه خط مشی های مناسب با هماهنگی مدیر امور اداری .
۳)      مطالعه و بررسی آئین نامه ها و دستور العمل های ارجاع شده و نظارت بر اجرای دقیق آن از طریق ادارات و  واحدهای تابعه .
۴)      نظارت بر حضور و غیاب و مرخصی کارکنان و کنترل ورود و خروج آن به طریق مقتضی .
۵)      نظارت بر امور رفاهی کارکنان و پیگیری مسائل مربوط به آن و مهد کودک دانشگاه .
۶)       شرکت در کمیسیونها ،  سمینارها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .
۷)      برگزاری جلسات شورای اداری و ارسال صورتجلسات مربوط  و پیگیری اجرای مصوبات آن .
۸)      انجام سایر امور محوله .