کارگاه آشنایی با صنعت هوانوردی و هواپیمایی در روز سه شنبه مورخ ۷ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد. این کارگاه به همت گروه مکانیک و هوافضا، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه حکیم سبزواری و واحد علمی بسیج دانشجویی برای کلیه علاقه مندان به این صنعت برگزار شد.
دکتر روح‌الله مشایخی و محمد علی حجتی اساتید مهمان این سمینار از دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری بودند که ارائه بسیار جامعی از صنعت هوانوردی، فرصت های شغلی داخل و خارج از کشور، نحوه ورود به این صنعت، آموزش ها و مهارت های لازم، زمینه های کاری و پژوهشی مرتبط داشتند.

دکتر علی نیا مدیر گروه هوافضا دانشگاه حکیم سبزواری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این کارگاه در ابتدای رویداد اقدام به معرفی گروه هوافضا و امکانات و تجهیزات در دسترس گروه، اعضای هیئت علمی و استعداد های دانشجویان هوافضا کردند.

ایشان همچنین متذکر شدند: امیدواریم که این رویداد نقطه عطفی باشد برای همکاری های گسترده تر و تخصصی تر بین دانشکده مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری و دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری.

در ادامه این رویداد نشست صمیمانه ای بین اساتید مدعو دانشکده صنعت هواپیمایی و دانشجویان و اساتید گروه هوافضا در سالن لطفی زاده دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد. در این نشست دانشجویان، سوالات خود را در محیطی بدون تشریفات از اساتید محترم پرسیده و از جواب های دریافتی ابراز خرسندی کردند.

همچنین برنامه ای تدارک دیده شد تا این میهمانان به همراه دانشجویان و اساتید گروه هوافضا، بازدیدی از سوله تونل باد دانشگاه داشته باشند.