قابل توجه اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی تحصیلات تکمیلی:

دسترسی به پایگاه های مقالات لاتین و فارسی

جهت دسترسی به مقالات علمی لاتین و فارسی، به صفحه وب کتابخانه مرکزی دانشگاه، قسمت پایگاه های اطلاعات علمی مراجعه نمایید. پایگاه های فارسی شامل: مگیران، سیویلیکا و نورمگز می باشد که باید داخل دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد

جهت دریافت مقالات لاتین، علاوه بر پنج پایگاه آنلاین: اسکوپس، اشپرینگر، ساینس دایرکت، وایلی و پروکوئست، که باید داخل دانشگاه مورد استفاده  قرار گیرند، سایر پایگاه ها و مقالات مورد نیاز را می توانید، از طریق سامانه آفلاین که پیوند آن بعد از پایگاه های آنلاین در صفحه وب کتابخانه قرار داده شده است، بیرون از دانشگاه هم مورد استفاده قرار دهید. لازم به توضیح است که برای دریافت مقالات لاتین از طریق آفلاین و خارج از دانشگاه، باید از پست الکترونیک سازمانی خود (پست الکترونیک دانشجویان ارشد،پست الکترونیک دانشجویان دکتری) استفاده نمایید.

لازم به یادآوری می باشد که تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دارای پست الکترونیک سازمانی می باشند، در صورتیکه به هر علت پست الکترونیک کسی فعال نیست، یا قصد تغییر نام از شماره دانشجویی به نام فامیل دارد، می تواند: دانشجویان کارشناسی ارشد با آقای مهندس کفاش (داخلی ۲۵۹۷)، دانشجویان دکتری با آقای مهندس چشمی (داخلی ۲۶۳۵) تماس بگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از پایگاه های اطلاعات علمی می توانید با شماره های ۵و۴۴۰۱۲۶۷۲ تماس حاصل نمایید.