چگونه هرزنامه ها را در ايميل خود کاهش دهيم؟

در صورتی که شما ایمیل هایی را از یک فرد خاص دریافت می کنید که مایل به دریافت آن ها نیستید می توانید آن ها را به عنوان هرزنامه یا Spam معرفی کنید تا میل سرور ایمیل های دریافتی از آن فرد را در پوشه هرزنامه قرار دهد.

برای این کار روی ایمیل کلیک کرده و روی گزینه در منوی بالا کلیک کنید.

در این صورت پس از چندین با تکرار این عمل تمام ایمیل های دریافتی از آن فرد خاص در این پوشه قرار می گیرد .

در صورتی که می خواهید تمام ایمیل های موجود در پوشه Junk را پاک کنید بر روی آن کلیک راست نموده و گزینه خالی کردن هرزنامه را انتخاب کنید.

اگر ایمیل های یک فرد خاص را به اشتباه به عنوان هرزنامه معرفی کرده اید و مایلید آن ها را به پوشه ورودی خود بازگردانید ایمیل را انتخاب کنید و گزینه هرزنامه نیست  را در منوی بالا انتخاب کنید.

نکته : در صورتی که فردی برای شما ایمیل ارسال کند و به همراه ایمیل خود ویروس داشته باشد این ایمیل ها در پوشه هرزنامه قرار می گیرند و پس از مدتی تمام ایمیل های آن فرد در پوشه هرزنامه  قرار می گیرد برای رفع این مشکل باید چندین بار ایمیل های آن فرد را به عنوان هرزنامه نیست معرفی کنید بدین صورت که ایمیل ها را انتخاب کنید و گزینه هرزنامه نیست  را بزنید و همچنین آن فرد باید سیستم خود را از ویروس پاک کند.

 روش دیگری هم برای مسدود کردن(block ) ایمیل های دریافتی وجود دارد. دراین روش برخی ایمیل آدرس ها را که مایل به مسدود کردن آن ها هستید در لیست  Block Messages From قرار می دهید. همچنین آدرس هایی که مایلید همیشه ایمل هایشان را دریافت کنید در لیست Allow Messages From قرار می دهید.

برای این کار:

 در منوی تنظیمات در پوشه نامه های پستی ( سمت چپ ) در قسمت Spam Mail Options آدرس مورد نظر خود را اضافه کنید و سپس گزینه Save در Toolbar بزنید.