دانشجویان دکتری:  دانشجویان دکتری می توانند از این mail server استفاده نمایند. آدرس پست الکترونیک هر دانشجو :

  hsu.ac.ir@شماره دانشجویی    و رمز عبور همان رمز domain (ورود به اینترنت) می باشد.

دانشجویانی که مایل هستند آدرس پست الکترونیک آنها از hsu.ac.ir@شماره دانشجویی به  hsu.ac.ir@حرف اول نام . نام خانوادگی بصورت کاملتغییر یابد (به جای شماره دانشجویی از نام دانشجو استفاده شود:  sm.hoseini@hsu.ac.ir)،لازم است  آدرس درخواستی خود را به email@hsu.ac.ir به همراه نام و نام خانوادگی و شماره داشجویی ارسال نمایند ، لازم به ذکر است که شناسه درخواستی بایستی به صورت زیر باشد:

حرف اول نام . نام خانوادگی بصورت کامل بطور مثال آدرس پست الکترونیکی دانشجویی با نام محمدحسینی بصورت m.hosseini میباشد

*******************************

دانشجویان کارشناسی ارشد: با راه اندازیmail serverجدید با عنوان sun به نشانی mail.sun.hsu.ac.ir، دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند از این mail server استفاده نمایند. آدرس پست الکترونیک هر دانشجو :  sun.hsu.ac.ir@شماره دانشجویی  ، و نام کاربری و رمز عبور، همان نام و رمز domain (ورود به اینترنت) می باشد.

دانشجویانی که مایل هستند آدرس پست الکترونیک آنها از sun.hsu.ac.ir@شماره دانشجویی به  sun.hsu.ac.ir@حرف اول نام . نام خانوادگی بصورت کاملتغییر یابد (به جای شماره دانشجویی از نام دانشجو استفاده شود:  sm.hoseini@sun.hsu.ac.ir)،لازم است  آدرس درخواستی خود را به email@hsu.ac.ir به همراه نام و نام خانوادگی و شماره داشجویی ارسال نمایند ، لازم به ذکر است که شناسه درخواستی بایستی به صورت زیر باشد:

حرف اول نام . نام خانوادگی بصورت کامل بطور مثال آدرس پست الکترونیکی دانشجویی با نام محمدحسینی بصورت m.hosseini میباشد