راه اندازی اتوماسیون اداری جدید

سیستم اتوماسیون اداری ERP که در اردیبهشت ماه سال جاری در سرور دانشگاه نصب شده بود، پس از انجام مراحل پایلوت (اجرای آزمایشی در مدیریت فناوری اطلاعات، تکمیل اطلاعات پایه، ایجاد کاربر و برگزاری دوره های آموزش) در پنجم مهرماه 1391 بطور کامل اجرا شد.

 

از جمله مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  –
تحت وب بودن سیستم
  –
عدم محدودیت تعریف کاربر
  –
محیط کاربری آسان
 قابلیت جستجو در کارتابل
  تعیین جانشین در بازه زمانی مشخص
  تعریف گروه های ارسال
  تعریف اولویت بندی نامه
  امکان تعریف پاراف های پیش فرض برای ارجاع نامه ها و …….