/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

به طور کلی این مشکل مربوط به مرورگر می باشد لذا :

برای حل مشکل در مرورگر اکسپلورر و در یک تب جدید اتوماسیون اداری خود را باز کرده و وارد کارتابل شوید و روی ارجاعات(یا نامه مورد نظر) کلیک کنید .

درمواردی ممکن است با راه حل فوق نیز مشکل حل نشود که می توانید با تغییر مرورگر خود مشکل فوق را حل کنید (مثلا از مرورگر firefox استفاده کنید )