[toggles class=”yourcustomclass”]
[toggle title=”زیر ذره بین 1” class=”in”]
در روز چهار شنبه مورخ 94/7/8معاون دانشجویی در مسیر خود از خوابگاه های خودگردان (بخش خصوصی )فردوس و حکمت در شهرک توحید بازدید نمودند . این خوابگاه ها توسط بخش خصوصی ایجاد شده و اکثرساکنین آنها دانشجویان پسر دانشگاه حکیم سبزواری می باشند .
[/toggle]
[toggle title=”زیر ذره بین 2“]
ساعت 7 صبح چهارشنبه مورخ 94/7/8 معاون دانشجویی از خوابگاه ها پروین اعتصامی (ویژه دختران )در توحید شهر بازدید و از نزدیک در جریان مسائل این خوابگاه قرار گرفتند و توصیه های لازم را به سرپرستان و مسئولان این خوابگاه یادآور شدند . دراین خوابگاه حدود 110 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه حکیم اسکان دارند.
[/toggle]
[toggle title=”زیر ذره بین 3“]
روز چهارشنبه مورخ 94/7/8 ساعت 13 سالن غذا خوری مرکزی مورد بازدید معاون دانشجویی قرار گرفت . ایشان ضمن بازدید از قسمت های مختلف و ارائه توصیه های لازم در جمع دانشجویان توضیحاتی را در خصوص نحوه یا ارائه خدمات و استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه نمودند.
[/toggle]
[toggle title=”زیر ذره بین 4“]
در روز شنبه مورخ94/7/11 معاون دانشجویی از خوابگاه خودگردان (بخش خصوصی)نسترن  واقع در چهارراه امداد بازدید ودر جریان نحوه ی اسکان دانشجویان دراین خوابگاه و مسائل مختلف آن قرار گرفتند .تأکید بر رعایت اصول و قوانین اسکان در خوابگاه های خودگردان و توجه ویژه بر مسایل انضباطی مورد تاکید معاون دانشجویی در خصوص سرپرستان این خوابگاه بود .لازم به  ذکر است در این خوابگاه حدود 80 نفر دانشجو اسکان دارند که حدود 50% آنها از دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری می باشند .
[/toggle]
[toggle title=”زیر ذره بین 5“]
مدیر دانشجویی دانشگاه حکیم امروز یکشنبه مورخ 94/7/12 به صورت سرزده از خوابگاه پروین اعتصامی واقع در شهرک توحید بازدید ودر جریان مستقیم مسائل این خوابگاه قرار گرفتند.
[/toggle]
[/toggles]